{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 100 C4
  • #1   5. feb 2012 Det er en dejlig vogn at køre i, dog lidt dyr i brændstof synes jeg.

Der er god plads, og de er for det meste uden rust, og reservedels prisen er så nogenlunde rimelig

Jeg var ret glad for min C4èr

• #2   5. feb 2012 Jeg har næsten kun godt at sige om C4 enten 2.3 eller 2.6. Det er et godt køb og der står flere til fornuftige priser. Eneste rust kan være forskærme-nederste på døre-ved forrude. Bagdæmpere kan ruste i nederste fjederkonsol. Støvplade bagbremser kan også være rustne. Bagkalibre har et svagt punkt mht. håndbremse. V6 motor kan svede motorolie fra toppakning. Tandrem lidt dyr at få skiftet på værksted. Mvh. Gert

• #3   5. feb 2012 Dejlig med brugbar information fra jer, mange tak.

Gert du siger at den sveder motorolie, hvor meget er det?

Den model jeg har kigget på har sådan et "skjold" udover motoren, ved i om det er muligt at pille dette af så jeg har mulighed for at tage et bedre kig på selve motoren.

• #4   5. feb 2012 Vi kørte altid mellem 10 og 11 km/l. Skjoldet sidder med 4 fjederbelastede skruer ovenpå, kan løsnes med fingrene eller mønt. Se om der ligger meget motorolie mellem cyl. eller det driver ned på ydersiden. Hvis den er med 2 kat. er det dem olien havner på ved kørsel. Det er somregel ikke voldsomt oliespild. Jeg har kørt 3 år med oliesvederi. Til syn brugte jeg et minut med en klud nedenunder og ingen problemer med synsmand. Mvh. Gert

• #5   5. feb 2012 Okay helt kanon. Mange tak for informationen smiley

• #6   5. feb 2012 Knækkede fjedre og slidte bærearmsbøsninger foran kan også forekomme, men det er ikke i den dyre ende de ting.

• #7   5. feb 2012 Det vil jeg huske at kigge efter.

• #8   5. feb 2012 Det er temmelig meget bil til billige penge må jeg give Gert H ret i

• #9   5. feb 2012 Det lyder godt smiley

Kommentér på:
Audi 100 C4

Annonce