golf 3 tomgang {{forumTopicSubject}}
hej bg, håber virkelig i kan hjælpe mig, har i weekenden haft skildt min monopoint ad for og rense den fuldstændig indevendig og udvendig..
og efter jeg har samlet det hele igen tror jeg at der muligvis er kommet en fejl på tomgangs regulatoren..
bilen har for det første utrolig svært ved at holde tomgangen når man skal starte bilen, man skal faktisk trykke på speederen før den overhovedet tænder, og så når man slipper den igen, falder bilen ned imod de 500 omdr. og kan knap nok holde sig i live..
men efter lidt tid holder den så tomgang op imod 12-1400 omdr, og når man kører kan bilen godt finde på at trykke pedalen lidt ekstra ned for en, og så er det også som om at den regulerer gassen selv, da den stiger op imod 4000 omdr. og holder den der.. og det hjælper ikke at trykke på speederen for at få den til at stoppe igen, bliver simpelthen nødt til og slukke motoren og trille.. men så når man starter op igen så kører den igen op imod de 4000 omdr. ?
jeg er helt lost lige pt.. håber der er nogle flinke vw gutter der vil give et hjælpende råd
mvh Tori
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 1.862
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 128 Biler: 8 Emner: 49 Svar: 583
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 4 Emner: 92 Svar: 497
prøv og få en til og holde den oppe i om drejninger men du forsigtigt hiver fram i dit spjældhus altså ud mod fronten af bilen så ville du kunne hører om den tar falsk luft ind der.
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 128 Biler: 8 Emner: 49 Svar: 583
den tjekkede jeg dengang jeg havde det hele skruet fra hinanden, og den så ganske fin ud
golf 3 tomgang