{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

e30 m20, slet intet liv iden? HJÆLP!!!!! {{forumTopicSubject}}

davs bg. er personligt ved og hive mine nosser af...

har skiftet motor i en bmw e30 fra 85, gl model 325, motoren kommer fra en e28 eta. dvs 2,7 motor. ingen topstyksændringer..
jeg har monteret motoren med 325 ledningsnet, og self eta boks. oprindeligt var eta´en med aut, dog sidder der manuel på nu. har det indvirkning på boksen?
når jeg drejer på nøglen, sker der intet starter motor siger ingenting. starteren for signal, som den skal, der er ordenlige stelforbindelser, har prøvet og bytte de 2 gearkasse stik om uden held..

hjælp hjælp hjælp? ved slet ikke hvad jeg skal gøre vedmit problem, står pt uden bil nu, hvilket er noget rod, da jeg bor på landet, skal jo passe skolen, men det er alt for koldt til og cykle...

mvh nicolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e30 m20, slet intet liv iden? HJÆLP!!!!!
  • #1   7. feb 2012 Min e36 er lavet om fra aut til manuel, det er eneste erfaring jeg kan dele ud af. På min bil der skal bilen vide at gearkassen står i "P" ellers vil den ikke starte. På min bil sidder der stadig styrebox til aut gear, og der er stadig noget elektronik nede ved gearstangen.. sådan en plastik dims der sender signal til boxen om hvordan gearvælgeren står. Jeg prøvede at pille den helt fra 9(den ligger bare og fylder) men så kunne bilen ikke starte. Jeg kan forestille mig at du skal have gjort et eller andet smart, for at din box ved at bilen står i P, så bilen kan starte. når den ikke ved hvad gear den står i, så vil den ikke starte.. som på min bil. Jeg vil råde dig til at prøve at oprette de samme emne inde i den største BMW gruppe her på BG, der er sikkert en der kan hjælpe dig smiley

Kommentér på:
e30 m20, slet intet liv iden? HJÆLP!!!!!

Annonce