{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.384 visninger | Oprettet:

audi A4 qattro ryster {{forumTopicSubject}}

God aften bg jeg har en stort problem med min a4 quattro den ryster i bag når man belaster den, det mærkes tydeligt i 4 og 5 gear og det starter ved ca. 1800 omdrejninger og bliver så mindre til man rammer 3000 omdrejninger også forsvinder .
Det det er mig en gåde hvad det er og det er ved og være en ret dyr fornøjelse efterhånden på noget der ikke hjælper.
Jeg har skiftet følgene på den træk aksel i højre side og inderste driv led i venstre side derud over har kardanen fået nyt midter leje, samt der er kommet 2 helt nye driv led på i enderne, den har været oppe og blive tjekket for balance som osse var i orden, og kardan krydset fejler heller ikke noget, og der er tjekket for slør i gearkasse og bagtø,j og der er ikke noget slør i.
Det har hjulpet en smule på det efter lejerne i enderne på kardanen er blevet skiftet men der er stadig noget.
Er der nogle der ude som har oplevet noget ligende eller har andre ide'er end dem jeg har prøvet i forvejen, når man køre ved jævn fart ud af vejen er der intet og mærke, så det sker kun når man belaster motoren ved de bestemte omdrejninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi A4 qattro ryster
Kommentér på:
audi A4 qattro ryster

Annonce