{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

EL nørder søges ..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige smidt en diode baglygte på min Harley - samt fjernet blink i fronten ....

Jeg skriver på et US forum - der får jeg af vide den bedste løsning er denne fucker :

http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?navi=1.x&page=%21WW34905

Det er plug and play på org lednings net , Og vil ikke ud i en lappe løsning med at skulle lodde modsand på osv...

Udover at blinklys blinker for hurtigt , så lyser startspærre indikator under kørsel .....

En på US forum skriver så at dette fjerne boksen ikke - da jeg har fjernet front blink , og det nu er et åbent system...

<b>A load equalizer won't eliminate the red key. You removed the front indicators and you now have an open circuit. The indicator lights have three wires. One of those wires runs through the alarm system because when the alarm is activated, the lights blink. It is alright to run with the key light on. I have been running two years that way without problem.</b>

Hva gør jeg så for at "lukke" systemet igen , uden at montere blinklys igen ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EL nørder søges .....
Kommentér på:
EL nørder søges .....

Annonce