{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

DRL Touran {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt nogle Led lamper som jeg vil montere i kofangeren. Jeg har også købt en ny lyskontakt med AUTO funktion og i min bakspejl sidder der en slags sensor ud mod ruden er det en lyssensor?? og er der en som kan fortælle om eller hvordan jeg skal montere mine lygter så det kun er dem der er tændt i dagslys og lyskontakten på auto?? håber der er en som kan hjælpe mig Bilen er en touran 2,0 TDI 136Hk Highline

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DRL Touran
  • #1   14. feb 2012 Mener den der sidder i dit bakspejl er en regnsensor..

Tror ikk bare det er ligetil..
    På auto vil den bare tænde for positionslysene eller slukke for det hele, med mindre den er sat til dansk standart hvor den tænder nærlys..

Før du kan smide kørelys på det skal du skifte en styreboks til noget der kender til kørelys..

Det er lettere at fikse med relæ som jeg har gjort.. hvis jeg havde auto funktion i min fx så ville der når der er lys være kørelys da de blænder op fra positionslys når nærlyset er slukket smiley og når nærlys tænder så blænder det ned til positionslys...

Men det er bare hvad jeg tror..

• #2   14. feb 2012 Det skulle være sådan en 30 Byte central elektrik der sidder på og den skulle kende til kørelys. Regnsensor sidder på forruden og det har den ikke :S men tænkte bare om den der sidder i bakspejlet så ikke er lysensor smiley

• #3   14. feb 2012 ahh ok... jamen så lyder det til at det er den..
    Har aldrig rigtig fundet ud af hvor regn og lys sensor sidder smiley har det ikk i min ven min ven har det i sin og det eneste sted jeg har fundet med en sensor er ved bakspejlet.. Så det må vel være den smiley

Ellers er det bare om at søge lidt rundt på google.. Du kan 100% finde en der har taget en VAG fra samme alder og bygget kørelys på.. bilerne er stort set bygget op på samme måde så man burde kunne grave noget frem sådan smiley

• #4   14. feb 2012 Jeg har også søgt lidt men bare ikke med held i lige det jeg vil begive mig ud i smiley Det skal kun være de led lygter som er tænd i dagslys og på auto smiley

• #5   14. feb 2012 Tror hvis du finder ud af hvor sensoren er og forbinder det så det virker (uden kørelys) er det vel bare om at tilslutte det hele og så skal bilen vel bare omprogrammeres til at når der er lyst skal den tændekørelys istedet for nærlys eller what ever den nu gør smiley

Det skader vel ikke at ringe til din lokale vw forhandler eller lige smutte forbi et værksted du bruger tit.. De ved vel hvor sådan en sensor sidder smiley

Ellers er det jo bare om at vente på svar her inde..

• #6   14. feb 2012 Må se hvad det bliver til smiley har også spurgt på touran forum og vagcars smiley så mon ikke der lige kommer en VIS mand men en løsning smiley

Kommentér på:
DRL Touran

Annonce