{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.914 visninger | Oprettet:

Ohm ABS føler ud - hvor meget må de svinge ? {{forumTopicSubject}}

Godaften BG

Jeg har været ved og ohm min ABS føler ud, og foran vist den 1068 i begge sider men bag på vist den 1028 og 1008 og er nu kommet i trivel om hvor meget de må svinge, så der skulle vel ikke være en herinde som kunne fortøl mig dette ? ellers må jeg vider med fejl finding imorgen.

Mvh. Bruun

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ohm ABS føler ud - hvor meget må de svinge ?
  • #1   17. feb 2012 det er ikke dine følere der er noget galt med de skal bare ligge sådan ca. på 1k ohm tjeck dine tandkranse evt. mål vekselspænding og drej hjulet rundt

• #2   17. feb 2012 Undskyld jeg lige låner din tråd- men er det alle ABS følere der skal måle ca 1.000 ohm?
    For jeg har en BMW E30 som driller lidt med ABS'en fra ca 5 km/t og til 0 snurrer det i pedalen smiley jeg har i dag skiftet et forhjulsleje da ringen var flækket men det har ikke hjulpet noget smiley

Mvh Peter

• #3   17. feb 2012 peter det kan også være afstanden mellem føler og krans der laver ballade men sum udgangs punkt så hvis man måler H-V. side så skal de være sådan rimelig ens. men hvis man har en med hall. følere (aktive hjulfølere) og ikke inductive så kan man ikke bruge denne måle metode

Kommentér på:
Ohm ABS føler ud - hvor meget må de svinge ?

Annonce