Skift af pære i 106 Skift af pære i 106
Hej,
Jeg skal have skiftet lys, gerne til en federe farve omkring de kontakter der sidder for sædevarme, havariblink osv. Mit spørgsmål er nu, kan man gøre det udefra ved at rive knapperne ud? eller skal man skille det hele ad for at komme ind til det forskellige?
jul 2002
Følger: 33 Følgere: 45 Biler: 9 Emner: 54 Svar: 1.296
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 3 Svar: 16
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 284
Det stykke plastik der sidder rundt oppe ved speedo som går ned til der hvor dine sædevarme kontakter sidder skal pilles af, derefter rykker du blæser knappen af (den der justere blæse styrke inde til kabinen) der sidder så en skrue som du piller af.
Når det så er gjort kan varm/kold lufts justeren til kabinen pilles af og så kan du komme til 2 styks skruer mere der inde bagved og så sidder der hvis jeg husker rigtigt en skrue forneden i den midterkonsol også. Der efter er det bare tage det hele ud og få div af de kontakter af og skille dem af og så kan du kan pille pæren ud.
Kan ikke helt huske hvordan jeg gjorde det, men er næsten sikker på jeg husker rigtigt, og de skruer der sidder inde i instrument bordet er alle sammen torx, mener de er 15-25/27 stykker de 6 stks ellerse hvad det nu er der sidder.
Håber det kunne hjælpe lidt
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 60
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 284
Skift af pære i 106