{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 ledningsnet
  • #1   3. mar 2012 hehe...... skomager bliv ved din læst, er der et ordsprog der hedder!

• #2   3. mar 2012 Det bliver jeg jo ikke rigtig færdig med bilen af

• #3   3. mar 2012 Der må være massser af eksperter i det der rundt omkring. Jeg har engang set en opskrift på netttet af hvordan man konverterer som du er ved nu.
    SØG og du skal finde, www.google.dk

• #4   3. mar 2012 hvad har du brugt af stumpertil motor projektet ud over motoren og hvad er det for en 16v du har lagt i bilen

og hvad er problemet nu?

jeg har selv lagt pl med pl ned og pl med kr sprøjt og styring i og min seneste er abf med abf sprøjt som har været den søreste udfordring

men et lednings diagram er en meget stor hjælp til ombygningen i tilfælde af der skulle være noget galt

• #5   3. mar 2012 Er ikke sikker på hva motorkoden er??
    Men der er komplet ledningsnet med som skal byttet ud med 8v nettet.

Prøv at kigge på mit billede i min annonce, det kunne være at i kunne se hva det er for en.

Motoren var skiftet da jeg fik bilen og det er "BARE" nettet der skal på.

• #6   3. mar 2012 Har kigget på nettet og følte sgu ikke at jeg fik noget ud af det.

Søger nok mere noget personlig hjælp i dette tilfælde

• #7   3. mar 2012 jeg kan ikek se det ud fra billeder af de er meget sløret

men har motor lambda sonde og 2 styrebokse så er det pl sprøjt og ingen lambda sonde og 1 styreboks så er det kr sprøjt men der er 2 typer ledningsnet til golf 2 ny og gammel model de skifter i 88 gammel model der er stikkene i sikrings boksen med runde stik og ny model er aflange stik med spade stik i typisk sidder de 2 og 2 ved siden af hinanden det er i hvertfald en start

og når det er en 1,8 den er bygget om fra skal du huske og have begge benzin pumper og evt tank måler osse da der er lidt forskel på dem på en gti der sidder der pumpe i tanken og en hovede pumpe under bunden de får du begge spænding på den samme ledning fra pumpe relæet afog der kommer osse spænding til relæet fra tændspolen af

• #8   3. mar 2012 i sikringsboksen sidder de 2 og 2. (ingen runde stik)

Overvejer kraftigt at smide en 8v i igen.

tror det er nemmere

• #9   3. mar 2012 okay så er det nok nymodel men du skal sikre dig stik på motor net osse er ens så skal det næsten være en pl 129 hk da det kun er den af de 2 motor der er lavet med nymodel ledningsnet og ledningsnettet er i 2 dele det skal du osse være obs på det er ikke så slemt og bygge om men det kræver self man er lidt rap på fingerne og self kan tyde et lednings diagram hvis noget skulle gå galt

• #10   3. mar 2012 men det ville self klartvære det bedste hvis man stod ved det så man kunne se hvad det var for noget meeen der er sq langt til kbh herfra

• #11   3. mar 2012 Ja, men lyder som om jeg godt kunne bruge dig til hjælp.

Kommentér på:
Golf 2 ledningsnet

Annonce