{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang. pærer .....please
  • #1   23. mar 2004 hvad med fatningerne? dine er da i plast ikke?
    de lider ikke overlast?

• #2   23. mar 2004 FDM testede det og de vil ikek komme med en anbefaling af det...parabolen kan også tage skade af den meget kraftigere varmeudvikling, skrev de.

• #3   23. mar 2004 Paroboler, fatninger, ledningsnet (hvis det er en ældre bil) og andet kan tage skade af de kraftige pærer ved længere tids brug, desuden er det ulovligt og pisse ireterende at møde sådan nogen på vejen om natten.

Hvis du ikke kan få nok lys ud af dine alm 55w kunne dine lygter måske trænge til en justering eller udskiftning af glas/paraboler

• #4   23. mar 2004 Hvis det ikke er galt med dine lygter og folk stadig ikke kan se dig med en 55w pære, er det vist deres øjne det er galt med.

Med en korrekt justeret lygte der ikke er fuldstændigt sandblæst og med en pære af en ordentlig kvalitet (ikke jem og fix skrammel til 2 stk for 40 kr) er der MASSER af lys i en 55w pære.

Hvornår har du sidst fået dine lygter chekket af et prof. værksted med det rigtige udstyr?

• #5   23. mar 2004 de pærer jeg snakker om har et MEGET blåt glas, derfor er de 100w, spørgsmålet er, om de kan ødelægge noget på grund af varmen?

• #6   23. mar 2004 Att Jan H.

Chekkede lige din bil, og jeg kan da godt forstå hvis folk ikke kan se dit lys med det plastic folie værk du har på, der kommer vel ikke nok ud af de små huller

Att. Martin K.

Hvis du vil have blåt lys så køb nogle osram super blue (eller hvad de hedder) eller Bosch Xenon Blue.

Sidstnævnte har jeg selv, og begge modeller laver en ret god efterligning af xenon lys. Meget hvidt/klart med et blåt skær, og så er de lovlige og generer ikke andre, og ødelægger med garanti ikke dine lygter.

Derudover giver de (på min bil ihvertfald) et markant bedre lys om natten.

Hvis i absolut vil have alt det lys, så tag dog "svensker modellen" og plaster hele kofangeren til med ekstra hella lamper. Det giver lys.

Kommentér på:
hjælp ang. pærer .....please

Annonce