633 visninger
|
Oprettet:
hjælp ang. pærer .....please {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med pærer af typen 80-100w.
Er der nogen der har haft problemer med smeltede fatninger, lygtehuse o.s.v.
Jeg er nemlig i tvivl om der kan ske skade med så kraftige pærer..........
jan 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 276
de lider ikke overlast?
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.250
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.098
Hvis du ikke kan få nok lys ud af dine alm 55w kunne dine lygter måske trænge til en justering eller udskiftning af glas/paraboler
feb 2003
Med en korrekt justeret lygte der ikke er fuldstændigt sandblæst og med en pære af en ordentlig kvalitet (ikke jem og fix skrammel til 2 stk for 40 kr) er der MASSER af lys i en 55w pære.
Hvornår har du sidst fået dine lygter chekket af et prof. værksted med det rigtige udstyr?
jan 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 276
feb 2003
Chekkede lige din bil, og jeg kan da godt forstå hvis folk ikke kan se dit lys med det plastic folie værk du har på, der kommer vel ikke nok ud af de små huller
Att. Martin K.
Hvis du vil have blåt lys så køb nogle osram super blue (eller hvad de hedder) eller Bosch Xenon Blue.
Sidstnævnte har jeg selv, og begge modeller laver en ret god efterligning af xenon lys. Meget hvidt/klart med et blåt skær, og så er de lovlige og generer ikke andre, og ødelægger med garanti ikke dine lygter.
Derudover giver de (på min bil ihvertfald) et markant bedre lys om natten.
Hvis i absolut vil have alt det lys, så tag dog "svensker modellen" og plaster hele kofangeren til med ekstra hella lamper. Det giver lys.
hjælp ang. pærer .....please