Audi A4 1,8 T årgang. 2002. {{forumTopicSubject}}
Hej gutter og gutinder
Er meget tæt på at købe denne bil, som har gået 175.000 km på øjensynlig forsvarlig vis.
Pris. (anmodet): 115.900 kr.
Der følger udstyr med i form af indbygget GPS, ret nye standard 16" fælge og dæk, samt R6 19" fælge og dæk samt vinterdæk og flot undervogn, som er lidt sænket. Kørecomputer, tågeforlygter, klimaanlæg osv. osv. Desuden står den meget skarpt og har fået galvaniseret undervognen, så der ingen rust er at finde umiddelbart (åbenbart).
Kan i hjælpe med, hvad jeg skal være opmærksom på? Hvad med prisen?
Ved der er noget med T-Remmen skal skiftes ca. pr. 180.000 km eller hver fjerde år og der evt. kan være problemer med tændspolen i turboen.
Alt hjælp er velkommen.
På forhånd mange tak.
jun 2009
Følgere: 10 Biler: 20 Emner: 81 Svar: 1.375
jun 2009
Følgere: 10 Biler: 20 Emner: 81 Svar: 1.375
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg tager en mekaniker med ud og kigger på den og får en synshal til at tjekke KM. tal.
Ang. galvanisering, så siger sælger at det er den behandling den har fået og at den derfor er fri for rust.
Ang. pris., så har jeg tjekker alle hjemmesider jeg kan komme i nærheden af nu. Det ser ikke ud til at, prisen er i den højeste ende i forhold til model, motor, km. tal og udstyrsniveau. Jeg kan ikke engang finde en anden med samme udstyrsniveau.
Men selvfølgelig skal jeg se om jeg ikke kan få ham ned, da det efter sammenligning, er rimeligt. 90.000 kr. er dog alt for meget af det gode, såfremt ALT er i orden som sælger skriver.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Her er den komplette udstyrsliste:
19" RS6 fælge med næsten nye sommerdæk, RS4 vinterhjul kørt 1 sæson, Justerbar/gevindundervogn, original undervogn medfølger, Audi RNS-E Navigation med indbygget SD kortlæser, Audi bose højtalersystem, Spec. S4 lygter, org medfølger, S4 grill, org. medfølger, S4 viskerarme, Stor boardcomputer, Komfort blink, Komfort luk af vinduer, Longlife service,
Bilen står som ny og er ekstremt velholdt! Der er kun brugt originale dele på bilen, Bilen er desværre skadet i lakken og ruder så den bliver leveret nylakeret og med ny for- og bagrude samt næsten alle sideruder, værdi 43000kr.
Audi A4 1,8 T årgang. 2002.