Hvad sker der for Golfen? {{forumTopicSubject}}
Skal lige høre .. Jeg har et problem. Når jeg starter bilen ved kold start, starter den uden problemer. Men hvis jeg fx. har kørt en tur, slukker, handler ind i 10 min og kommer ud til bilen igen og skal starte, så VIL den IKKE starte. Mega provo.
Jeg drejer nøglen om, den forsøger at starte, men dør. Den bliver ikke ved og ved indtil motoren starter, det lyder som om tændingen bare "dør". - hvis man kan sige det?
Altså, på mange gamle biler, kan du holde tændingen i bunden, indtil den starter. Hvor man kan høre den forsøger at starte. Det kan jeg ikke her, kan den kun i 2 sek, så "stopper" den. Selvom jeg kan høre når jeg slipper nøglen at "tændingen" vist stopper. Tror ihvertfald det er den jeg kan høre?
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 71
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 189 Svar: 399
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 5 Emner: 328 Svar: 1.352
Bare mærkeligt den kan når der er gået flere timer. Men hvis det er med jævne mellemrum af 5-20 min, så er den bare slatten! Og det kan tage 2 min inden jeg får den startet.
aug 2004
Følger: 100 Følgere: 97 Biler: 10 Emner: 75 Svar: 1.747
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 124 Svar: 318
Det var skidt i benzinfilteret. Når den havde holdt stille tilpas længe var det sunket ned og derfor kunne den godt starte. Men hvis jeg havde kørt en kort tur ville den slet ikke starte på samme måde som din.
Hvad sker der for Golfen?