{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.881 visninger | Oprettet:

Spild af servoolie fra Berlingo {{forumTopicSubject}}

Hej

Min Berlingo, som jeg troede spildte bremsevæske, spilder servoolie.

Det drypper ned fra forbroen, lidt til højre, og er ca på str. med en 5krone når den har stået natten over.

Er det fra tandstangen, eller sidder der andre dele deromme, som kan give spildet? Det er pisse svært at komme til at se det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spild af servoolie fra Berlingo
  • #2   6. apr 2012 Jeg har været ude og kigge, og jeg kan ikke se hele tandstangen, men det jeg kan se, det er ikke umiddelbart utæt. Hvor sidder den kontakt, ved du det? Har lige købt bilen, og er sku ikke så vild med at skulle have ny tandstang

• #4   6. apr 2012 Okay... tak for svaret

• #5   6. apr 2012 Det plejer at være den tryk kontakt der bliver utæt.. ikke den vilde reparation

• #6   6. apr 2012 kan være din trykføler er gået i plastik så den ikke kan låses fast i rør det er lavet med en clips som er dårligt lavet er den den er det desværre et nyt slange /rør koster små 1000 kr og fås kun org

• Claus Jørgen H
    Claus Jørgen H Tilmeldt:
    aug 2016

Svar: 1
    #7   9. aug 2016 hej jeg har skilt min berlingo ad og kan ikke huske hvordan de 2 rør skal side på tandstangen. altså ikke rør fra servopumpen til tandstang, eller fra tandstang til beholder. men de 2 stk som sidder på ratstammen møder med tandstang, og gå ned til tandstang. håber du/I kan hjælpe!

mvh
    Claus

Kommentér på:
Spild af servoolie fra Berlingo

Annonce