{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Et godt tip søges.. {{forumTopicSubject}}

Hey folks

Jeg er ved at skifte styrekugle på min goe gamle Peugeot 605..

Problemet er sådan set bare at styrekuglen sidder uhjælpeligt fast på sporestangen, jeg har desværre ikke gas/ilt herhjemme i indkørslen.. Er det nemmere at afmontere sporestangen og så tage skidtet med ind til skruestikken hvor man har plads og magt med det store værktøj osv ? ...tips og tricks søges ydmygt... smiley

...og nu er det begyndt at regne, suk.. savner et ordentligt værksted! smiley

Vh. Carsten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt tip søges..
  • #1   6. apr 2012 Altså hvis du afmontere sporestang skal du jo ihvertfald få den sportet efterfølgene men ja det giver da mere plads til arbejdet

• #2   7. apr 2012 er det kontra møtrikken der sidder fast? tag evt en STOR muggert og læg på bagsiden, slå så med en hammer på møtrikken så den bliver "oval" det hjælper tit..

• #3   8. apr 2012 Nej nej, kontramøtrikken er løs, og selve konus-bolten der går op i selve styrekuglen er løs fra hjulophænget.. det er det store gevindstykke der går ind i sporestangen der sidder fast..

- suk, bliver nok nødt til at bruge en livline og ringe til en ven der har ilt og gas stående... smiley ..nu har jeg jo spurgt publikum, haha...

Kommentér på:
Et godt tip søges..

Annonce