{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

motorstyring {{forumTopicSubject}}

Nogen herinde som har været på det der 1 dags kursus ved qualitec.dk ?
Hvis der var, hvad syntes i så om det ? Jeg er nemlig meget interesseret i dette da jeg selv står i lidt af et dilemma, da jeg lige har fået fat i en AEM styring til min bil. Det kunne jo så være rart at selv vide hvad man skal ændre lidt på og evt få større erfaring ud fra det.
Kan se de laver et kursus her d 19 maj igen. Så håber de er nogen der har lidt brugbart info smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorstyring
  • #1   12. apr 2012 det er det om man skal tage imod råd fra "tuningsfolk" der har lavet så meget lort igennem tiden (stage*host*host*3)

men nej ... de kan vel lære dig det HELT HELt basale på 1 dag

• #2   12. apr 2012 Hej
    Jeg var deroppe med 2 af mine kammerater. Anders har bare styr på det. Man får alt det basale kørt ind på rygraden på 1 dag. Vi er i hvert fald blevet klar til at komme igang selv

• #3   12. apr 2012 Tror ikke man får den helt store viden omkring det da det kun er 1 dag men os bare min meningen ikke prøvet det men ville gerne høre hvis du tar det smiley

• #4   12. apr 2012 altså jeg er helt klar frisk på det. Det kan vel ikke skade alt for meget bare at prøve at sætte sig ind i tingene jo. Man bliver vel nød til at starte et sted og jeg syns bare det her lyder som en god mulighed for at komme igang ihvertfald

• #5   12. apr 2012 helt sikkert ... det kan de forhelved vel finde ud af .... mine penge skal bare ikke gå til brødrene amby

• #6   12. apr 2012 Jeg var med, og jeg vil anbefale dig at tage med selv om det er Vems der bliver brugt. Hvad går du og roder med?
    Med det kursus der arbejder med Vems, er det jo netop en fantastisk mulighed for selv at anskaffe en Vems og bruge de ting i gennemgår på kurset. Og Vems'en er ret nem at køre ind på vej, noget der er gjort meget ud af i det "nye" VemsTune. Prisen for en komplet Vems er også samme pris som en Ms.
    Jeg kender ikke AEM men jeg ville have givet meget for at komme på kursus i en motorstyring jeg skulle til at lægge i min bil for to år siden da jeg begyndte at rode med min motorstyring.
    Jeg syntes også at der kommer flere Vems styringer ud og køre, og det giver en selvforstærkende effekt da det så også bliver nemmer at få hjælp fra andre. Og så er der jo også det at den virkelig er mulig at køre ind på vej selv.
    Men hop selv med på det kursus og se hvor nemt indkøringen er.
    Der var en der spurgte Anders hvorfor det nogle steder koster 3-4k at få lavet en ny indkøring på en styring "remapping" svaret var "fordi de kan"
    De tider hvor man valgte en tuner og så købte den styring han anbefaled er ved at være forbi efterhånden som motorstyringerne bliver mere brugervenlige og folk gennem kurser og forums får den nødvendige viden.

• #7   12. apr 2012 Jamen hvis det er sådan man vil have kørt sin styring ind er det da fint. Men så må man jo heller ikk forvente mere end det.

Jeg kan kun ligge mig op af HARTMANN's kommentar.

• #8   13. apr 2012 Der er ingen tvivl om at Stage3 har en blakket fortid og som nyt firma måske været lidt for sultne og tunet biler som af ikke var egnet, de er ikke de første de var bare nye.
    Om det er årsagen til at Anders nu er trådt ud af Stage3 ved jeg ikke.
    Men jeg ved at importøren af Vems har fjernet Stage3 fra deres forhandler liste selv om stage3 stadigvæk findes og har nu tilføjet Anders nye firma Qualitec til deres forhandler liste.

Jeg har selv tunet min bil og kørt den ind på vej med pogramerbar motorstyring og en liter effekt tæt på 200Hk. helt uden erfaring af nogen art og uden at nogle prof. firmaer har så meget som set bilen.
    Jeg har været på det begynder kursus (2 år for sent) og jeg vil anbefale der til alle der ønsker at komme igang med pogramerbare motorstyringer. Det ville have været en enorm hjælp for mig hvis jeg havde fået bare den ene dag hos Anders den dag i 2010 hvor jeg stod med en papkasse med en Vems boks og nogle for mig helt ukendte følere og ledninger.
    Hvis der er nogle der ikke vil hoppe med på vognen fordi at de har hørt dårligt om Stage3 så er det deres problem.
    Der findes så mange dygtige mekaniker og garage folk med en masse sjove tunings progsjekter som strander på motorstyring, og det er synd og ikke længer nødvendigt.
    Jeg ser dagligt indlæg på forums hvor folk har et problem med en tunet bil der ikke køre rigtigt, de er ofte umulige at hjælpe online. Hvis det havde været en ny bil kunne man køre ud på et værksted og få sat et stik i motoren af en slags, og så der igennem fundet motorfejlen. Det kan du nu selv gøre med en pogramerbare motorstyring og så fra sek til sek se hvad der sker når fejlen indtræder, eller du sende den som fil. Til DENNIS L eller HARTMANN Og så kan de se den igennem og rette i den og hjælpe på den måde. De fleste bruger super avanceret udstyr hver dag, selv når du læser dette indlæg. Men lige så snart i sætter jer ud i jeres elsked biler så kan i godt leve med at de bliver styret af utilgængelig og ofte forældet utilstrækkelig teknologi lavet til standart biler før i blev født.
    Du kan i dag få en Vems med wideband og Egt og alt til lidt over 6000kr klar til at køre en bil ind på vej eller rullefelt.
    Kom nu ind i kampen før benzin bilen bliver forbudt!

• #9   18. apr 2012 Hej.

Hartmann og Dennis L, Jeg beklager meget hvis i har haft uheldig oplevelse med mig via stage3 ! Jeg håber i på et tidspunkt vil se med nye øjne på mig og mit firma Qualitec.dk ligesom mange andre.

Jeg har kun fået positiv feedback siden jeg er startet for mig selv! Især fra det 1 dags kursus. ( http://www.tuningafbiler.dk/index.php/motorstyring-kursus/anmeldeleser)

Jeg vil gøre alt der står i min magt for at alle får en god oplevelse når de får hjælp og handler med mig. !

God dag til alle! smiley

Venlig hilsen
    Anders Amby
    -Qualitec.dk

Kommentér på:
motorstyring

Annonce