953 visninger
|
Oprettet:
Mærkeligt startproblem {{forumTopicSubject}}
Min v-rem sprang i går og jeg har netop fået monteret den nye.
Nu vil bilen så ikke starte. Starteren kører fint rundt og det hele. Men den vil ikke komme igang. Det som om den lige mangler det sidste før den starter.
Der er ikke pillet ved ledninger eller andet.
Hvad kan lige være galt her?
Bilen er en Opel vectra b 1.8 16v fra 99.
aug 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 328
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 42 Svar: 103
feb 2007
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 1.309
hvis du ikke har tjekket noget kan det jo være alt du beskriver ikke en skid ved at sige kileremmen sprang igår, og nu er den skiftet...
kør den da til mekaniker hvis du ikke ved en skid om biler, eller få en til at kigge på den, det kan seriøst være alt i sådan en gammel skod spand...
feb 2007
Tak!
jul 2007
så må du ikke selv skrive i dit indlæg, eller hvad? for det er da dig der er den dumsmarte idiot her, kunne sagtens komme med en masse ideer til hvorfor den ikke starter, men når du ikke selv har brugt 5 minutter på at tjekke den igennem skal du da ikke regne med at få hjælp uden at betale for det, og min erfaring siger virkelig at vectra b er noget gammelt lort der går istykker i tide og utide....
men siden du lige har sagt at du ikke må skrive i dit eget forum indlæg skal jeg jo nok ikke regne med at få svar.
feb 2007
Ingen kloge hoveder med et godt bud? Batteri er også testet. Kunne generatoren være en mulighed?
jul 2007
og nej jeg ved ikke noget om sådan en gammel vectra B det har du ret i, intet overhovdet og hvis du bare har brug for råd til hvad det kan være, så er det da meget nemt: google.dk :; vectra b startproblemer...
there you go så har du en kæmpe lister over hvad der kan være galt, din gamle hippi...
mar 2008
Følger: 44 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 98 Svar: 947
feb 2007
Det er rigtig gode bud du kommer med der. Tandrem burde det dog ikke kunne være.
Jeg prøver at pille minus af 10 min. Sletter den så automatisk ecu fejl? Hvad står ecu for?
feb 2007
Nej desværre jeg bor i Kolding. Det havde ellers været helt perfekt
Nogle mener også det kan være toppakningen.
Jeg skruede tændrørene ud, og kunne se lidt væske ligge nede ved stemplet. der var nok til det skvulpede hvis jeg vukkede lidt med bilen.
Er det mon vand/olie der er røget derind? Eller kan der godt lægge end del benzin hvis den er druknet?
Mærkeligt startproblem