{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Mærkeligt startproblem {{forumTopicSubject}}

Min v-rem sprang i går og jeg har netop fået monteret den nye.
Nu vil bilen så ikke starte. Starteren kører fint rundt og det hele. Men den vil ikke komme igang. Det som om den lige mangler det sidste før den starter.
Der er ikke pillet ved ledninger eller andet.
Hvad kan lige være galt her?
Bilen er en Opel vectra b 1.8 16v fra 99.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt startproblem
  • #1   16. apr 2012 Og tandremmen er ikke hoppet da den åd kileremmen?

• #2   16. apr 2012 Det vil jeg ikke tro den er. Hvordan tjekker jeg nemmest op på det?

• #3   16. apr 2012 Men nej det burde den ikke være. For den kunne lige startes og bakkes ned ad falck bilen og ind i indkørslen, så døde den ud.

• #4   16. apr 2012 jeg ved hvad der er galt, den er istykker?

hvis du ikke har tjekket noget kan det jo være alt du beskriver ikke en skid ved at sige kileremmen sprang igår, og nu er den skiftet...

kør den da til mekaniker hvis du ikke ved en skid om biler, eller få en til at kigge på den, det kan seriøst være alt i sådan en gammel skod spand...

• #5   16. apr 2012 Dum smarte idioter bedes holde sig fra dette topic hvis de intet klogt har at sige.

Tak!

• #6   16. apr 2012 Lennart R

så må du ikke selv skrive i dit indlæg, eller hvad? for det er da dig der er den dumsmarte idiot her, kunne sagtens komme med en masse ideer til hvorfor den ikke starter, men når du ikke selv har brugt 5 minutter på at tjekke den igennem skal du da ikke regne med at få hjælp uden at betale for det, og min erfaring siger virkelig at vectra b er noget gammelt lort der går istykker i tide og utide....

men siden du lige har sagt at du ikke må skrive i dit eget forum indlæg skal jeg jo nok ikke regne med at få svar.

• #7   16. apr 2012 Det var sgu da utroligt. Fis nu tilbage på scootergalleri, hvis du skal være så barnlig. Jeg har brug for idéer hvor problemet kan lægge - ikke at høre hvilke biler du mener er "noget gammelt lort". Jeg rykker sgu da ikke bilen halvt fra hinanden, hvis en der ved noget om sagerne (hvilket du tydeligvis ikke gør), har et godt bud på hvad er galt.

Ingen kloge hoveder med et godt bud? Batteri er også testet. Kunne generatoren være en mulighed?

• #8   16. apr 2012 hallo mester du har lige skrevet du ikke måtte skrive her inde mere...

og nej jeg ved ikke noget om sådan en gammel vectra B det har du ret i, intet overhovdet og hvis du bare har brug for råd til hvad det kan være, så er det da meget nemt: google.dk :; vectra b startproblemer...

there you go så har du en kæmpe lister over hvad der kan være galt, din gamle hippi...

• #9   16. apr 2012 rasmus c så hold da din kæft og smut med dig..

• #11   16. apr 2012 En tester vil jo være rigtig godt. Men i første omgang prøver jeg at klare den uden om værkstedet smiley

Det er rigtig gode bud du kommer med der. Tandrem burde det dog ikke kunne være.

Jeg prøver at pille minus af 10 min. Sletter den så automatisk ecu fejl? Hvad står ecu for?

• #13   16. apr 2012 Arrh okay. Det hjalp ikke at pille batteriet fra i de 10 min.

Nej desværre jeg bor i Kolding. Det havde ellers været helt perfekt smiley

Nogle mener også det kan være toppakningen.

Jeg skruede tændrørene ud, og kunne se lidt væske ligge nede ved stemplet. der var nok til det skvulpede hvis jeg vukkede lidt med bilen.

Er det mon vand/olie der er røget derind? Eller kan der godt lægge end del benzin hvis den er druknet?

Kommentér på:
Mærkeligt startproblem

Annonce