wv/seat søger lidt vejledning {{forumTopicSubject}}
har lige skiftet gearvælger-kabel på min seat ibiza 2,0 16v gti fra 97 . det så me kabel træk til gearkassen og har lige givet 2500 for nogle nye hos seat forhandler da jeg ikk kunne skaffe det ellers. is nogle skulle være i tvivl.
men det hjælp jeg søger er som set . kan man juster lidt endten under gearstangen eller ude ved gearkassen der sidder de til oppe på. kan ikk huske hva det hedder der oppe heh pinligt.
me har sat det på og alle mine gear er der igen heh skal lige siges at det andet knækket og lige ind 1 mån før kunne jeg ikk gå i 2 eller 4 gear.
men alt virker igen nu som det skal . dow:) når jeg køre og skal finde et gear lige meget hvad næsten.1 og 2 kan jeg nemt finde og gå ind i men de andre skal jeg lige som prøve og finde . og så når man har fundet det kæøreden som den skal. dow 2 gear kan hoppe ud over et bumb da jeg kørte stille ud fra værlstedet.. ..
altså alt skulle virke og er nyt har lige smidt 10 000 på dele til bilen leger kabler styrtøj osv mangler kun dæk og gevind og male den så alt burde da spille der nede ang gearne.. kobling er os ny skal det lige siges.
har lige lavet det idag her til aften og har kun kørt hjem og set om det virket self inde jeg kørte hjem fra værstedet.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 32
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
wv/seat søger lidt vejledning