{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

R
R
Tilmeldt:
23. jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

Spørgsmål til Citroen Xsara Vts {{forumTopicSubject}}

Har købt mig sådan med lidt små ting der skal fikses..

Sælger skrev det var en 1.6 i sx. Men der står VTS på siderne og ventildækslet er rødt. Indfarvet hækspolie og aircon.. Men hvordan finder jeg ud a om det en Vts? og er den lavet i 1.6? på Reg. attest står 1.6i

Bilen har holdt stille 3 mdr. Så tror radioen har lukket ned. Den spørg om en kode får jeg kan tænde den? har prøvet de mest alm. kombinationer. Det en org. Citroen radio..

Der kommer en masse små klonke lyde fra venstre baghjul ved nedbremsning fra høj fart. Det kommer ikke ved kørsel på bump eller sving. Kun når jeg bremser ned. Sidder der nogen bøsninger derude?

Hvilke type forpærer sidder der i en xsara? der sidder noget xenon som skal pilles ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til Citroen Xsara Vts
  • #1   5. maj 2012 super må ud og kigge der efter kode smiley

    Ja vil ud og pille hjul af nu og tjekke op. Håber da bare på det ikke er bagbroen. Købte den dog velvidene denne lys da resten ellers ser fornuftigt ud.


  • #2   5. maj 2012 VTS er en udstyrsvariant i DK, du kan også få VTS som 1,4.

  • #3   5. maj 2012 Claus H...
    Jeg tror desværre du tager fejl.
    VTS er udstyrsvarianten, for de lidt hurtigere modeller. Dvs 1,8 16V og 2,0.
    Til gengæld kunne man købe udstyrsvarianten VTR i de lidt mindre motorudgaver. Hvis der står VTS på siden af den, er det muligvis fordi der er nogen der har skiftet listerne på den. Det er rimelig let at gøre.
    Motordækslet er ikke rødt på en VTS (ihvertfald ikke på en 1,8er), så det må være noget der er lavet efterfølgende. Og så kan det jo være hvilken som helst motor.
    Mht lygter, så kan det være enten H7 eller H4. Det kommer an på hvordan din lygte ser ud. Hvis det lange lys er integreret i samme parabol, så er det H4, men hvis det lange lys har sin egen parabol, så er det H7. Et eksempel er min tidligere Xsara, den havde H7.

    Prøv evt at oprette et fotoalbum af bilen, så tror jeg det giver lidt lettere mulighed for at få præcist svar.


  • #4   5. maj 2012 BTW, radiokoden sidder originalt på et kort et sted i instruktionsbogen. Hvis den ikke er der, er nok alligevel en god idé at skifte radioen til en bedre. Du kan få adaptere i massevis til at få din specifikke radio til at virke med ratbetjeningen.

  • #5   5. maj 2012 Rasmus: My bad, læste det som Saxo og ikke Xsara smiley

  • #6   5. maj 2012 Rasmus - Min er fuldstændig magen til denne hvad angår udstyr og motor..

    Du vil mene det heller ikke er en vts?
    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=65787


Kommentér på:
Spørgsmål til Citroen Xsara Vts

Annonce