{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

astra - clås - problemer - ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Hola alle

Jeg har fundet et par låsemekanismer med indbygget c-lås motore, som jeg overvejer at mure i min astra.

Jeg er dog løbet i problemer:

Vha et bilbatteri, har jeg fundet ud af, hvilke to terminaler i de to stik, der aktivere systemet.

Jeg har monteret en fremmed styreboks, som jeg havde til at ligge fra et andet system.

Jeg har samlet systemet løst, og som udgangspunkt ser det ud til at virke.

DOG er det ikke altid, at låsene vil låse sig helt op eller i. Cirka en ud af 20 gange, fejler motoren at skyde helt ud eller helt ind.

Motoren på passagersiden kan også finde på at dø et stykke tid, for så pludselig at virke igen.

Som udgangspunkt frygter jeg til ærgelse, at de to motore må være døde eller ustabile. men - der er jo en del flere terminaler i stikkende til dem.

derfor:

1. Kan det tænkes, at de skal have konstant strøm til nogen af de andre terminaler?

2. hvis ja, hvilke?

3. andet der bør overvejes, inden jeg afskriver dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  astra - clås - problemer - ledningsnet
  • #1   9. maj 2012 prøv igen i morgen et par gange smiley held og lykke... ellers skriv til opel selv, eller den fabrikant motorene kommer fra smiley

• #2   9. maj 2012 har lagt hele mekanismen i blød i WD-40 (dog ikke det elektriske og selve motoren)... Opel er forsøgt, de ville bare sælge mig et nyt sæt for en bondegård, hehe

Hele sættet er taget direkte fra et par GSI døre, jeg havde til at stå.. har efterhånden samlet et alt for stort lager af astra reservedele, hehe

• #3   9. maj 2012 hehe sådan kan det jo gå smiley

Men ja typisk de bare vil sælge og sælge.. skiderikker...

Har flere gange oplevet at låsene går i stykker i forbindelserne inde i låsen.. nok noget lodde værk eller noget... og så opføre de sig sådan lidt underligt.. en gang kontaktrens og en god rengøring og hvis du kan skille den ad, så tjek om der er noget der kunne se slidt ud smiley

Kommentér på:
astra - clås - problemer - ledningsnet

Annonce