{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.365 visninger | Oprettet:

Eibach eller H&R sænkningsfjedre ? {{forumTopicSubject}}

hej BG
min Audi a4 kunne godt bruge en sænkning efter der er kommet 19" allu på (det skal ikke være noget voldsomt)

så hvad ville i vælge ?

Eibach Pro 35/30 mm
eller
H&R 30/30 mm

og høre gerne hvad i har af erfaringer med det 2 mærker, med hensyn til komfort og hårdhed, og om det er vær at ofre penge på, eller om der er andre mærker der er lige så gode.

der er ikke den stor forskel i prisen på de 2 sæt, det tilbud jeg har fået er der kun små 600kr forskel i den komplette pris (fjedre, montering og 4 hjuls udmåling)

så hvad er det bedste køb ?

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eibach eller H&R sænkningsfjedre ?
  • #1   14. maj 2012 Jeg har lige sat H&R fjedre 40mm på min Vectra C OPC... Det er jeg rigtig glad for...
    Var meget i tvivl om det skulle være Eibach 30mm eller H&R 40mm.. Men valgte H&R til sidst fordi der være 30% forskel på dem. (H&R var billigst) og 40mm er lige i øjet til min bil.

Umiddelbart er der ikke kvalitetsforskel på Eibach og H&R..

• #2   14. maj 2012 Jeg har h&r fjedre på min 206er og er fint tilfreds med det smiley

• #3   14. maj 2012 H&R er fint komfortable og ikke som at kører i en Go-Kart.. Men stadig mere fast end OE fjedre..

• #4   14. maj 2012 H&r sænker pænere end Eibach. Eibach har tendens til at sænke mere bag end for, Ser hæsligt ud... Har haft H&R fjedre på alle mine biler de sidste 12-14 år

• #5   14. maj 2012 @Frank B

Det er nemlig rigtig... Men sættet fra Eibach sænker 35for og 30bag. men om det er nok til at kompensere vides ikke..

• #6   14. maj 2012 H&R 30 mm smiley havde det på min corsa, dejlige fjedre, nu har jeg hydralic undervogn smiley

• #7   14. maj 2012 ok
    det lyder til at det skal være et sæt H&R så

(for havde godt hørt det med Eibach har tendens til at sænke mere bag end for), men det skulle der jo være taget højde for, derfor sættet sænker mere for end bag (men om så det har hold i virkeligheden vides ikke)

tak for jeres input

• #8   16. maj 2012 Havde Eibach på min 206'er... Men der er jo også torisionsstænger bagpå, så det er bare at justere ind. Men selve fjedrene var jeg fint tilfreds med...
    Har netop sat H&R på Urq'en... Har ikke fået teste ordenligt endnu. Men ved første øjekast er den lavere foran end bagpå. Men det er jo også bedre end omvendt...
    Men lad os nu se om den ik falder lidt ned bag på, når den 90 liter store tank bliver fyldt

• #9   14. jul 2012 vi købte eibach 40/40 til vores ford focus da vi fik at vide de havde bedst køre enskaber. Men vi er meget skuffet over dem. jo køre enskaber da gode. men de sænker ikke det de skal. den er ikke engang kommet 30mm ned hverken foran eller bagved og vi har kørt 5000km med dem nu.. køber aldrig eibach igen..

• #10   24. jun 2013 Daniel. der er noget galt i det du skriver for Eibach laver slet ikke 40/40 til din Focus de laver 30/30 har snakket med forbrikken og de kan selvfølgelig godt lave nogen specielt men det er ikke noget de ellers sælger så?

Kommentér på:
Eibach eller H&R sænkningsfjedre ?

Annonce