{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

problemer med kobling? knirkelyd?? {{forumTopicSubject}}

her er en video af hvordan den er:
http://www.youtube.com/watch?v=wlS2HwY4OH4&feature=youtu.be

Nu har jeg haft sådan et knirke problem i et stykke tid..
Det gør nu ikke så meget, ud over at koblingen er umulig at få til at lave en glidende bevægelse..

Den har knirket siden 40.000km og har en gang fået smurt slavecyllinderen hvilket fjernede lyden i 5000km..
Og siden da har de sagt at den skal skiftes og en smørring ikk vil hjælpe..

Hvad kan være årsagen til dette? De har ikk hørt om at andre 207ere skulle have det problem..

Min bil har kørt næsten 100.000 efterhånden.. Tid til en ny kobling??

Håber nogle kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med kobling? knirkelyd??
  • #1   30. maj 2012 det er koblingsarmen som knirker inde i koblingshuset, ved det punkt den drejer over. Har rodet med det på flere 307'ere. Du kan smøre det gennem gummimanchetten, men det er lidt besværligt:)

• #2   30. maj 2012 okay.. kan godt være det var det de fiksede før så.. Bare underligt de ikk rigtig gider lave det igen..

Er der en måde at komme væk med det her problem? Er det et tegn på at koblingen er slidt/skal skiftes? Nu hvor du kender lidt til fejlen smiley

• #3   31. maj 2012 din kobling er ikke nødvendigvis slidt, du knteste det ved at trække håndbremsen, sætte bilen i 3. gear og prøv at accelere , hvis bilen holder stille og dine omdrejninger går op så er det tegn på ny koblingplade..

jeg gætter på du har fedtet den med wd40, prøv evnt at give den noget trykkere redt..

Kommentér på:
problemer med kobling? knirkelyd??

Annonce