1.112 visninger
|
Oprettet:
Carsten a.k.a. Fister®
Tilmeldt:
29. jun 2007 Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Tilmeldt:
29. jun 2007 Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Må man det ? {{forumTopicSubject}}
Hvis man f.eks.har et rusthul i bunden eller inderskærmen af bilen, må man så egentlig fastgøre den "nye" plade med pop-nitter i stedet for punkt-svejsninger... ?
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 44 Svar: 238
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.468
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Det skal selvfølgelig "forsegles" med karosseri-kit og "undervognsbehandles" efterfølgende...
Men kan det "synes"...?
jul 2003
Følger: 168 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.452
Fra applus:
Zone C
Zone C omfatter de sammensvejsede dele af den medbærende konstruktion, der ikke er omfattet af Zone B, samt førerhus:
Kvalitetskrav til Zone C:
I følgende områder må der ikke forekomme gennemtæringer:
Dør- og rudestolper
Bundkonstruktionens vanger og traverser
I de øvrige områder i zone C, må der forekommer enkelte gennemtæringer på op til 20 mm.
i førerhuse dog op til 100 mm.
Tip
Reparation foretages normalt ved svejsning, dog kan limning, popnitning og lignende samlingsmetoder anvendes, når køretøjsfabrikantens anvisninger overholdes.
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 296 Svar: 1.328
Må man det ?