{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Varmeproblem med Chrysler {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Chrysler Stratus som er begyndt at blive for varm hver gang jeg kører en længere tur..

Det startede med at vi kørte fra Herlev fra Stevns (Ca 60Km), Da vi så kom ned til Stevns var varmemålerede helt oppe i det røde felt Og den røg op fra motoren, Vi stoppede så og proppede 2L. Vand på Og ventede så en time før den blev kold, Det virkede så fint og regnede med at den virkede fint frem over:)

Dagen efter kørte vi så til fodbold på storskærm inde i købehavn, Og på hjem derfra holdt vi jo i kø i lang tid pga der var så mange mennesker, Men der havde den ingen problemer overhovedet..

Dagen efter igen kørte vi endnu engang ind til københavn, Men der nåede vi kun halvejs inden den begyndte at blive alt for varm igen, Proppede så noget kølervæske på og ventede, Men Den blev stadig for varm , Undtagen nå den fik luft fra motorvejen, Da jeg så kom hjem proppede jeg halvanden liter vand på, Men det forsvinder bare ind i motoren og kommer ikke ud igen?

Nogen ideer til hvad det kan være? Håber i gad læse det hele:) Tak for hjælpen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varmeproblem med Chrysler
Kommentér på:
Varmeproblem med Chrysler

Annonce