{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

VW Passat 3B ekpert/geni/guru. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg går og overvejer og skifte min Passat 35i ud med en Passat 3B fra 98 eller 99. Jeg skal desværre ikke finde lige præcis den model som jeg vil have..... er langt om længe nået frem til at vi skal have en diesel næste gang og skal naturligvis være en stationcar.
Nå men den bil vi ville have er en Passat 3B Stationcar 110 hk( SKAL VÆRE EN 110 HK, har hørt de er stærkere i motoren end en 90 HK). Og er desværre kommet frem til at jeg skal til tyskland for at hente min kommende bil, jeg der er noget udstyr jeg ikke ville undvære.

Krav til udstyr er:
1.9 TDI 110 HK Stationcar
Gerne Chippet
Klima
Fartpilot
Elruder
Elspejle
Køl i handskerummet
Anhængertræk
Fjernbetjent centrallås
17 tommer RS6 fælge

Har overvejet at den skal være automatgearet, men har hørt meget imod VW´s automatgear?

Hvem kan fortælle mig en masse om sådan en VW 1,9 TDI 110 HK?

Hvem kan fortælle mig hvorfor VW´s automatgear er noget lort?

Og er der en som generalt kan fortælle lidt om en 3B´er?

Håber 3B-geniet (SKAL VÆRE EN DER VED HVA HAN SNAKKER OM) finder der ude og har lyst til at hjælpe mig med mine spørgsmål?

På forhånd hjertens tak

Palle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Passat 3B ekpert/geni/guru.
  • #1   20. jun 2012 Hold dig fra automat gear det er dyrt når der går i stykker sådan ca. 30.000 kr for en ny kasse også holder de ikke til ret meget og slet ikke hvis bilen er chippet også får du en dårliger brændstof økonomi af det

Hvad motor angår køre jeg med den samme i min audi a4 og de er da holdbare har set flere køre over 500.000 uden de har været åbnet og de fleste fejl jeg ser på dem er ladetryks fejl knækkede slanger, defekte llm, og n75 ventiler

Hvad er det for noget udstyr du søger som ikke er her hjemme hvis det er køl i handskerum så er det som regel bygget i på modeller med klima anlæg

Ellers en fin bil med masser af plads

• #2   21. jun 2012 Hvilke ting er der og holde ekstra øje med på sådan en 3b 1,9 TDI 110 hk?

Kommentér på:
VW Passat 3B ekpert/geni/guru.

Annonce