{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speedometer audi 80
  • #1   22. jun 2012 Lige over venstre inderste drivled. Mvh. Gert

• #2   22. jun 2012 Altså den der sidder nede ved trækakslen ? Og er i tvivl om hvilke ledninger det er nu. For har læst at det bare skulle være en enkelt ledning, som skulle være blå og hvid. Kan jeg bare ikke få til at passe da der i stikket er 2 spader, eller er jeg helt galt på den? Mvh Patrick

• #3   22. jun 2012 Hej. Nu skriver du ikke hvilken årgang, men tror nu det er ens på B3 og B4. På min B3 er der to ledninger i et stik. Den ene ledning er sort/blå og den anden er brun. Giveren/føleren sidder lige over olieproppen. Den der sidder længere oppe er til baklys. Mvh. Gert

• #4   23. jun 2012 Denne er også en b3. Men hvilken ledning skal side hvor ? Ved ikk om din er med et stik. Men det her er bare 2 ledninger med spadestik på ? . Speedometer har virket. Måtte bare skifte motor i den. Og lavede den klassiske med bare at pille det hele fra uden at se hvor det høre til :-).

• #5   23. jun 2012 er der egentlig en sikring på speedometer?

• #6   23. jun 2012 Min er med stik og gummimuffe. Kan kun sige den brune er nærmest motorblok. Jeg mener det bare er en magnet der giver signal, så mon ikke bare det er at prøve. Jeg er ikke bekendt med sikring til speedometer. Virker km. tæller heller ikke, er det nok signal der mangler som du er inde på. Mvh. Gert

• #7   23. jun 2012 jamen der sidder slet ikk stik på så det er signalet der er væk, jeg prøver mig frem smiley mange tak for hjælpen

• #8   26. jan 2018 Fandt du nogensinde ud af det??
    Står i samme problem. Var lidt for hurtig til at pille stik fra smiley

Kommentér på:
speedometer audi 80

Annonce