Nylakeret Bil, revner/krakelerer? {{forumTopicSubject}}
For 1½ mdr. siden fik jeg ny lak overalt på bilen, Nu har jeg så opdaget at der over venstre sidespejl og ind "under" spejlet er "revner" krakelering hvor lakken nærmest sidder løs.
Har været hos lakeren og det bliver selvfølgelig lavet om på det sted, men mit spørgsmål er, hvad kan det være siden den gør det?
Prøvede at spørge maleren men det kunne han ikke give svar på og snakkede noget om et stenslag, hvilket i min verden aldrig kan komme derop, der er desuden heller ikke noget mærke efter noget slag.
- Er det noget jeg skal være urolig for der kan ske på resten af bilen`?
Det blev opdaget da den blev lakforseglet og ham der gjorde det sagde han havde set det på flere nylakerede biler, så håber da jeg slipper med "det".
Mvh.
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Ellers kan det være at bilen har været dårligt rengjort inden lakering, lyder som et sted man godt kunne overse/glemme - Måske der har siddet en fedt eller silicone rest!
Men bottomline er jo at det kan være hvad som helst og tror ikke det er noget du skal bekymre dig om sker igen og hvis det gør, ja så må du jo ned til autolakereren!
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.378
Men fin service at det bliver lavet om med det samme (:
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 9 Emner: 133 Svar: 1.354
Har haft lidt problemer med skidt i lakken, det er også blevet udbedret.
- Håber ikke der sker flere ting nu
feb 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Biler: 4 Emner: 214 Svar: 4.378
Men synes det er for ringe, hvis du også har haft skidt i lakken, og samtidig betalt 20k for den..
aug 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
Nylakeret Bil, revner/krakelerer?