{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Problemer med kølerblæserkontakt astra F {{forumTopicSubject}}

Hola alle

Min gamle kølerblæserkontakt var gået til, så jeg lod den skifte. Den ville ikke slå til, uanset hvor varm motoren blev.

Jeg lod derfor en ny indkøbe, som passede med stik og temperatu-skala. Dog var den uoriginal. Ikke direkte til min motor, men stik og temperaturer passede fint.

Jeg tog den gamle af og satte den nye på. Genfundet kølervæske og luftede godt ud.

Problemet er dog nu, at min mølle på køleren kører hele tiden.

Jeg mistænker den nye køleblæserkontakt for at være defekt. Men - for at udelukke er her et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

1. Kan det tænkes den fungere omvendt - altså at den SLÅR FRA når den bliver varm og der så skal være et relæ der slår igang andet steds. Den nye kølerblæserkontakt passet blandt andet til 2.0 gsi 16v. Er der nogen der ved, om det fungere sådan på den motor - eller - på nogen af de andre ældre Opel motore? Så er det jo bare at sætte et relæ ind.

2 møllen kører hele tiden nu, men termostatet regulere temperaturen fint. Men - kan termostat og mølle tage skade af at være sådan på overarbejde indtil får styr på det?

3. Andet jeg kan have overset ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med kølerblæserkontakt astra F
Kommentér på:
Problemer med kølerblæserkontakt astra F

Annonce