{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

bmw e36 ryster/hopper bagi? {{forumTopicSubject}}

min coupe ryster helt vanvittigt bagi, når man giver den lidt gas, men det ophører ved 35kmt, og man aner en lille bitte smule vibrationer ellers...det lyder virkelig volsomt, som om højre baghul er ved og falde af smiley eller kardangen ikke er i balance..hva kan det være? nogen som kan genkende det? som sagt efter 35kmt, forsvinder det faktisk helt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e36 ryster/hopper bagi?
  • #1   15. jul 2012 Hardyskiven eller kardanleje det er et mellemled der hvor kardanen samler sig midt i bilen ca under bagsæderne.

    Ellers stram dine hjul efter, evt balancere dem, . Der er ikke rigtig andet at komme efter ud over dine stabilisatore.


  • #2   15. jul 2012 Da min gjorde det var det midter leje på kardan der var væk og jeg mener væk hardy skiver samt bagbros bøsninger tror jeg ikke det er da den vil komme med en klonk lyd ved igangsætning

  • #3   18. jul 2012 Er lidt ny med hensyn til baghjulstræk.. Hardy skiven? Ellers tak;)

  • #4   18. jul 2012 Ej tim for satan.

    jeg hælper dig lige www.google.dk
    tast hardyskive bmw e36 så kommer der en masse billeder.

    Men kort sagt det er en gummiskive som sidder mellem gearkassen og kardanen, et mellem "led" og gøremålet er at det mindsker vibrationer fra kardanen.

    Den sidder med 4 18 mm bolte.
    Husk at når du piller den af at afmærke kardanen medmindre du ikke bevæger bagjulene sådan så kardanen sidder i center da den er centreret med en prik på del 2 på kardanen.


Kommentér på:
bmw e36 ryster/hopper bagi?

Annonce