1.281 visninger
|
Oprettet:
Sporing efter sænkning vs. alm. sporing {{forumTopicSubject}}
Hej BG. Jeg har sænket min polo ca. 40mm med fjedre og støddæmpere. Så nu skal den jo spores, men værkstedet siger at det er en større opgave end nomalt, fordi den er sænket. De skal stille camber og spidsning osv. fordi jeg har sænket den.
Det er muligt men det kunne vel også være tilfældet ved en alm. sporing? eller er det bare mig?
Bliver disse ting ikke kontrolleret/justeret ved alm./4 hjulssporing?
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 25
Ved det kan være svært og spore en meget sænget bil men 40-40 burte ikke være noget problem.
dec 2007
Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213
Det er et dækcenter så De burde vel være rimelig øvede.
aug 2009
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 640
nov 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 25
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.614
feb 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 156
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.077
Der skulle det hele justers, det kostede det samme som nomalt.
Vi have jo haft det hele løsnet og smurt det såmdet var lige til
Sporing efter sænkning vs. alm. sporing