{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Ulf B
Ulf B
Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213

Sporing efter sænkning vs. alm. sporing {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg har sænket min polo ca. 40mm med fjedre og støddæmpere. Så nu skal den jo spores, men værkstedet siger at det er en større opgave end nomalt, fordi den er sænket. De skal stille camber og spidsning osv. fordi jeg har sænket den.
Det er muligt men det kunne vel også være tilfældet ved en alm. sporing? eller er det bare mig?
Bliver disse ting ikke kontrolleret/justeret ved alm./4 hjulssporing?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sporing efter sænkning vs. alm. sporing
  • #1   20. jul 2012 Vil mene de burte gøre de ting ved en 4 hjulssporing.

Ved det kan være svært og spore en meget sænget bil men 40-40 burte ikke være noget problem.

• Ulf B
    Ulf B Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213
    #2   20. jul 2012 Så Du mener pris/forbrugte tid burde være noget nær det samme?
    Det er et dækcenter så De burde vel være rimelig øvede.

• #3   20. jul 2012 Jeg har lige sænket min 60/40 rent faktisk sagde manden at min var dejlig nem at spore, det hele kørte bare godt, og ellers var det ligesom en almindelig sporing, ikke noget specielt der, camperen ændre sig, men den kan være svært at ændre, på min f.eks. Kan man vidst kun justere 0,5 grad ud og ind, så når den kommer længere ned er der mere camper, sådan er det. En skam du bor på Fyn, ellers havde jeg et godt dækcenter til dig smiley

• #4   20. jul 2012 ja det vil jeg mene.

• #5   20. jul 2012 De hustler dig

• #6   20. jul 2012 de tager fuglen på dig, var selv ude og få sporet min efter gevindundervogn. og det eneste der var var at den dårligt kunne komme på liften. ellers hentede jeg Dow en time efter uden de sagde der var noget som helst problem smiley

• #7   20. jul 2012 min bror har lige fået sporet hans vectra b, med gevind undervogn, som er skruet helt i bunden.

Der skulle det hele justers, det kostede det samme som nomalt.
    Vi have jo haft det hele løsnet og smurt det såmdet var lige til

Kommentér på:
Sporing efter sænkning vs. alm. sporing

Annonce