{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

HJÆLP til c-lås på E36 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har forstand på a slå alarm til en original clås???

Min alarm har været sat til at styre central låsene fra den knap der sidder moneret ved siden af el ruderne til at kunne låse bilen inden fra.. men det resulstat at så låser den ikke mit tank dæksel..

Det ville jeg i dag ændre på men efter at have målt og målt og målt og søgt nettet tyndt for guider og andet hjælp til det kan jeg simpelthen ikke komme videre jeg er ved at blive vanvitigt over det system...

Pludselig virkede den knap til at låse med ikke længere kun til at låse op.. så nu kan jeg kun låse med nøglen og så kun i føre døren..
Fandt så senere ud af at hvis jeg tager stikket som styre el ruderne( Som sidder i samme boks som c-låsen) så kan jeg igen bruge den omtalte knap til at låse og låse op med samt låse fra passager døren.. Men ligeså snart jeg har sat stikket i igen er der ikk en dyt der fungere...

kan det virkeligt passe det skal være så besværligt at finde de rigtige ledninger med de rigtige signaler til c-låsen så ikke der er en eneste der kan hjælpe eller har prøvet det før.. Har ikke fundet noget der kunne hjælpe endnu:(

Hjææææææælp jeg for stress over den bil!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til c-lås på E36
Kommentér på:
HJÆLP til c-lås på E36

Annonce