{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

Montering af digital speedometer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået sådan et digital speedometer hjem, som jeg har købt på ebay, og alt var fint og det var bare plug and play, men det er det så ikke lige alligevel smiley mit speedometer der sidder i bilen er med 2 af de stik der skal skubbes ind over det grønne (bløde printplade) hvis i forstår hvad jeg mener, sådan er det kun i den ene side på det nye digital speedo meter hvor det andet er et alm. multistik.

Mit spørgsmål er så er det nogle der har prøvet at lave om på dette før eller er der nogle der ved hvad de forskellige ledninger er til så jeg evt. selv kan samle dem så det virker.

http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDgwMA==/$(KGrHqN,!gsE+N3Dzv1VBP8O9OCtT!~~60_12.JPG?set_id=880000500F
Billedet er lånt og sådan ser digital speedometeret ud, og begge mine stik er begregnet til det "stik" man kan se til højre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af digital speedometer
  • #1   30. jul 2012 jeg har før skiftet speedo i div bmw´er hvor man har loddet stik osv om, men det er jo Ikke bare lige du skal jo vide hvad hver enkel signal er til, samt hvad dit nye speedo skal modtage på de forskellige ben så alt i alt la vær hvis du ikke har flair og lednings diagrammer

• #2   30. jul 2012 Hov den skulle have været i gruppe forummet..

Kommentér på:
Montering af digital speedometer

Annonce