{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

ingen gnist på G60 hjælp {{forumTopicSubject}}

hey
har nogen problemer med min corrado, den døde fuldstændig og pludsligt mens jeg kørte, og har ikke givet gnist siden,

jeg kan høre at min benzinpumpe ikke starter som den plejer når jeg sætter tændning på, men der kommer benzin til motoren,

jeg har skiftet tændspole, og luset tændningen kontakten over så jeg er sikker på den os virker.

men når benzinpumpen opføre sig så mærkeligt og pludseligt tænker jeg de to ting skyldes samme ting ?

IDEER ER VELKOMNE står lidt på herrens mark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen gnist på G60 hjælp
  • #2   2. aug 2012 har du tjekket dine sikringer igennem benzinpumpen laver nemlig fortryk når du tænding på og den spænding kommer fra tændspolen af så du mangler sikkert en kl 15 til den

  • #3   2. aug 2012 Christian en kl 15 hvor ? på tændspole eller benzinpumpe,

    altså ja det er det fortryg som den ik laver, for når jeg har pillet slanger af ved motor og prøver og starter så kommer der masser af bens

    nej hvordan kan jeg tjekke det ? har haft det ude og det lugter ik brændt


  • #4   2. aug 2012 kl 15 på tændspolen altså tændings plus'en for den ikke den på spolen så får den helelr ikke spænding til pumpen også laver den ikke for tryk du kan osse lige se efter om dit slut trin får spændinger og signaler som det skal have for og virke og det samme gælder din hall giver i strøm fordeleren den skal have kl 15 og stel også er den i midten grøn det er signal ledningen og den giver signal op til slut trinet om hvornår det skal ligge stel på kl 1 signalet til tændspolen så den kan skyde gnisten af

  • #5   2. aug 2012 slut trin hvad er det ?

  • #6   2. aug 2012 Sluttrinet er det der "bestemmer" hvornår gnisten skal springe ud for signalet fra hallgiveren.

  • #7   2. aug 2012 slut trinet er den der styre hvornår gnisten skal skydes af på tændspolen den skulle gerne sidde oven på metal kassen hvor din styre boks sidder sådan en lille "chip" med 5 eller 6 ledninger på eller sådan noget i den dur de kan osse godt brænde af og de kan være skyld i den ikke tænder husk hvis det er den så skal den have god kontakte flade på metalet så den kan køle ordenlig giv den evt noget køle pasta

Kommentér på:
ingen gnist på G60 hjælp

Annonce