{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.872 visninger | Oprettet:

Coming home modul Seat leon 1P {{forumTopicSubject}}

Hey derude..

Jeg har en seat leon 1,9Tdi fra 2009. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lavet dette coming home lys, hvor lygterne tænder når man åbner bilen.

Har så kigget lidt rundt på nettet og fundet et coming home modul.
Prisen ligger fra 299 - 449,- F.eks dette http://www.astina.dk/komfort/coming-home-leaving-home-modul-p-110724.html

- Er der nogen herinde som ved om det passer i min leon, eftersom det er ''universalt'' ?
- Og er det svært at montere?
- Tænder lyset også om dagen hvis det er lyst? eller er der en lysføler eller noget i den stil med?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Coming home modul Seat leon 1P
  • #1   9. aug 2012 Jeg har prøve at kode det sammen med en ven ved hjælp af en computer med stik til bilen osv.. men vi kunne slet ikke finde ud af det.. Det var som om det slet ikke gad virke når man kodede det. Man kunne nemlig godt slå coming home lys osv til, men det virkere ikke.. så nu vil jeg prøve at hører omkring dette coming home modul man kan købe smiley

• #2   9. aug 2012 Du skal have et eller andet modul du kan købe og sætte i for ca 700kr smiley

• #3   9. aug 2012 Hvis den ska kodes, kræver det at der er lyssensor i bilen, ellers kan du kode den såen at når du stopper bilen, så blænder du lige op kort, så holder den lyset tændt i 30sek..

Kommentér på:
Coming home modul Seat leon 1P

Annonce