{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje / Lån af rulle feldt nær Kbh
  • #1   10. sep 2012 Der findes ikke nogle der lejer dem ud, men du kan få en som natmekanikeren til at komme ud, hvis der er et minimum af 20 biler eller lign. smiley

• #2   10. sep 2012 hvor henne i Kbh? smiley

• #3   10. sep 2012 Jeg skal kun bruge den privat til fejl og trim i en time eller 2. Tror det er forkert at sige det ikke kan lade sig gøre, hvis et firma / privat har et feldt han vil leje ud for en pris i en time eller 2 det burde kunne findes.

• #4   10. sep 2012 Der vel ikke noget forkert i at sige jeg mener der ikke findes nogle der vil udleje, et rullefelt koster oftest flere hundrede tusinde, og kræver man kan finde ud af at betjene det osv. Ergo kan det ikke gøres på den måde, du kan måske aftale en god pris hvis du aftaler med en der har et felt stående, at du skal have lavet x antal rulninger.

• #5   10. sep 2012 Jeg er da frisk på at leje mit ud, men kan ikke fragte det til kbh smiley smid mig en pm hvis det har interesse

• #6   10. sep 2012 Jubidition : hvor du fra? vil da gerne ha rullet min bil, og hva koster det? smiley

Niklas M//

• #7   10. sep 2012 Kim i det var jo ikke det du skrev i din første besked, men fred være med det smiley
    Ikke alle rullefedt'er koster flere hundrede tusinde kroner smiley og teknik er der heller ikke meget af, med mindre man har sprit nyt smart 4x4 feldt med kæder osv. Jeg skal kun køre ikke måle effekt, det er nemmere at mappe på feldt end på E45 med foden i gulvet med en bærbar på skødet samtidigt smiley

Jubi der er desværrefor langt smiley

Jeg kan også bare køre ned til K-Tech og en aftale med han justere bilen for et beløb, det er heller ikke et problem, det koster bare lidt extra Vpower frem og tilbage fra Kbh smiley

• #8   10. sep 2012 Niklas 300 og fra kalundborg, smid en pm hvis det har interesse

Kommentér på:
Leje / Lån af rulle feldt nær Kbh

Annonce