Køler koger {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en BMW E36 compact som bliver varm.
Vi har skiftet kølervæsken i den og nu er det som om at væsken slet ikke kommer rundt. Væskestanden i ekspantions beholderen står på max og efter lidt tids tomgang begynder væsken at koge (dampe) ud omkring ekspantions beholderen der hvor vandslangen går ind i køleren.
Men på den anden side af køleren er køleren helt kold og gummislangerne som skulle transportere vandet er der ikke noget vand i ?
Vi har tager termostaten ud for at sikre at det ikke er den der blokere men uden hæld.
Blæseren starter heller ikke og derfor at vi prøvet at sætte den direkte til batteriet og så køre blæseren. Men det har stadig ingen effekt på at vandet i sidste ende begynder at koge fra ekspantions beholderen/ indgangen ved køleren .
Er der nogen der kan hjælpe med dette problem ?
Tak
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 220
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 5 Emner: 57 Svar: 148
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 220
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Svar: 49
jeg ville prøve at skifte termostaten vis køleren bliver varm, vis ikke den gør det så er det jo før køleren der et problem og så kan det jo være en slange som er stoppet vis der har været kommet skidt i systemet
kan også være et elektrisk problem når nu du siger at blæseren ikke slår til heller, men ved ikke om termostaten også har en elektronisk føler på din bil
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 5 Emner: 57 Svar: 148
Grund til at blæseren ikke starter går jeg ud fra, er fordi at der slet ikke kommer vand ind i køleren så føleren kan jo ikke måle nogen varme.
Der kommer heller ikke nogen varme i kabinen.
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 67 Biler: 7 Emner: 41 Svar: 829
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 25 Svar: 1.065
jun 2009
Følger: 69 Følgere: 67 Biler: 7 Emner: 41 Svar: 829
Køler koger