{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.038 visninger | Oprettet:

kodning af kørelys på bmw e46 {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer at købe en bmw tester så jeg selv kunne kode på min e46. men jeg ved ikke om jeg kan kode kørelyse på min bmw...

min lyskontakt ser sådan ud.
http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/bmw-e46-3-series-headlight-light-switch-control-unit-lcm/110695566

lyset virker sådan:
hvis kontakten står på 0 er der ingen lys der er tændt.
og skal så helt til højre hele tiden for at der er lys på når bilen er startet og lyset går også ud når bilen er slukket selvom kontakten stå helt til højre.

så lyset virker godt nok men vil køre om det er muligt at kode den til kørelys i tågelygterne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kodning af kørelys på bmw e46
  • #1   5. nov 2012 Det er stort set ikke muligt at ændre noget som helst i lysmodulet.

• #3   10. nov 2012 det er sådan kørelys fungere på en bmw er jeg næsten sikker på.. det er lavet sådan fordi man også skulle kunne slukke lyset selv om bilen står i tomgang og f.eks varmer op..

• #4   12. nov 2012 Jeg har da 2 gange været ved Schmiedman for at få programmeret mit lysmodul og det har ikke kunnet lade sig gøre.
    1. gang var det at få blinklys til at blink når man oplåser via fjernbetjening
    2. gang var med kørelys

Så jeg tvivler godt nok lidt på hvad man reelt kan omprogrammere

• #5   7. dec 2012 Tom. For at få en e46 til at blinke med blinklyset når du låser op eller låser i, kræver det at den er udstyret med alarm. Min blinkede når jeg låste op, men har selv kodet den så den også blinker når låser bilen. Men det er som sagt. Grundet alarm modulet.

Kommentér på:
kodning af kørelys på bmw e46

Annonce