{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.075 visninger | Oprettet:

Bagpotte montering. {{forumTopicSubject}}

Halløjsa BG!

Jeg har lige et par spørgsmål til jer, angående montering af en universal bagpotte på en Ford Fiesta 1,6 Sport fra år 2001.

Det er så'en at jeg skal montere en Remus universal bagpotte på en som sagt Ford Fiesta 1,6 sport, og den originale bagpotte der sidder på er med en indgang på 60mm, og det er den nye bagpotte heldigvis også, så det jo fint!

Problemet ligger så i, at den gamle bagpotte havde i hele sin længde, en længde på 760.mm, hvor den nye universal bagpotte har en på 460.mm, så om i sikkert kan regne ud, kommer der til at mangle et stykke på 300.mm, her tænkte jeg så at man kunne tage enten et fleksibelt samlerør og sætte imellem på det manglende stykke, eller man kunne tage en gang fleksibel udstødnings slange, også smide en samle muffe i hver ende med en god gang udstødnings pasta.
Også nogle udstødnings clamp til at holde det hele tæt, da jeg meget gerne vil undgår at svejse andet end ophæng!.

Hvad siger i til denne mulighed?? kunne man gøre det sådan, eller ville i gøre det på en anden måde?
Kom meget gerne til andre forslag, men gerne uden svejsning! da der skal kunne skiftes bagpotte om igen!


På forhånd tak for svarene!!
Forsat god weekend.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagpotte montering.
Kommentér på:
Bagpotte montering.

Annonce