{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbag passat 3b
  • #1   10. okt 2012 Jeg er ikke sikker men sidder den ikke i sædet ved indstignings puden

• #2   10. okt 2012 Du flår sædet ud og gulvtæppet op. Der sidder en lille sort box og den skal skiftes. Du skal dog være forbedret på der ligger vand i vognbunden. Og det skal være tørt før du lukker igen. Der kommer vand ind via dit pollenfilter. Og den crash sensor koster ca 1400 hos vw smiley .

• #3   10. okt 2012 Ligger der altid vand, eller er det fordi der har været vand? For den tidligere ejer har sagt han har haft det ude og tørre det? Hvad kan man gøre for det ikke komme ind ved pollenfilteret?

• #4   10. okt 2012 der sidder en plast prop under polb filteret plus inde under batteriet og hvis de stopper kan vandet godt stige også kommer det det samme kan det gøre under computeren i modsatte side alle passater gør det der så det skal du ikke være bange for bare du holder øje med at tæppet ikke bliver plask vådt. men angående airbagen har du tjekket stikket under sædet

• #5   10. okt 2012 Kan ikke se stikkene fejler noget

• #6   10. okt 2012 De dør fordi de får vand. Kommer der vand ind. Så er der utæt et sted.. Bum færdigt.
    Mit pollenfilter der kom vandet ind via siden. Da jeg flåede det af kunne jeg presse pakningen sammen og der kom meget vand.. Så af og tørre. Også fandt jeg den klare silicone.. Også ja.. Skal vi bare sige der ikke blev sparet på det! smiley .

Kommentér på:
Airbag passat 3b

Annonce