p21w pære {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har et problem siden jeg har købt Min Renault Megane 3 Coupe har jeg haft nogle p21w pære sidde oppe foran ved kørelyset, jeg har læst mig til både i manualen og på nettet at de skulle være Day Running Lights, problemet er bare at de har aldrig virket, og Har været nede hos Renault for at spørge men de siger at de heller ikke ved hvad de er til, de mener det er til kurve lys, men de ved ikke hvordan man tænder for dem. Så jeg troede det havde noget at gøre med Can Bus, så har været nede og købe et par LED og fået sat dem ind, men de giver ingen resultater det er fuldstændig det samme, er der nogen som har været ude for det her, eller ved noget om det, ville det være til en stor hjælp.
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Den lyser kraftigt når du slukker alt lyset på bilen, og når det tænder bliver den brugt som positionslys ved lav spænding..
Sikkert noget der skal aktiveres med computeren...
Står der ikk i manualen hvad det er?
aug 2011
Følger: 1 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 10
På min Megane3 er der 2 stk. 21watt pærer i forlygterne.. - formoder at de kan gøre det ud for kørelys, når lyskontakten står på "auto". Problemet er bare at Renault DK har deaktiveret den funktion, så kørelys på en dansk Megane3 er alm. nærlys.
Jeg har spurgt min forhandler om det er muligt at få aktiveret den funktion, da jeg synes det er lidt fjollet at køre med nærlys når nu der er seperate pærer til det formål. Det var ikke muligt i følge ham. Det er jo ikke noget nyt fænomen, da mange nye biler i dag har den funktion.
Det er lige præcis hvad fejlen også er hos mig, er der nogen som evt. ved noget om dette?
okt 2007
aug 2011
okt 2007
Kan du ikk finde en renault mekanikker her inde som kan hjælpe? gjorde med med min peugeot.. Der er en masse flinke folk som kan hjælpe med sådan noget her
aug 2011
okt 2007
Prøv forumet
som sagt så fandt jeg et par stykker her..
Jeg skrev i peugeot gruppen..
Hvis det var en citroen kunne jeg godt hjælpe yderligere da de bruger samme system som peugeot men renault er anderledes så ja..
p21w pære