{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

mazda 626 defa alarm {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Jeg har en defa alarm på min mazda, som har slået min startspære til og kan derfor ikke starte bilen.
Min fjernbetjening virker ikke, har dog prøvet og skifte batterier men det virker heller ikke samt. prøvet at tage minus pol af og sætte det på igen hvilket desværre heller ikke har virket.
Derudover hver gang jeg åbner døren til bilen så begynder blinklysene at blinke i 5 minutters tid før det holder op igen.

Er der nogen der ved hvad det kan være og hvad jeg kan gøre for at få det til at fungere igen? Da bilen gerne skal laves hurtigst muligt, så søger alt det hjælp jeg kan få..!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mazda 626 defa alarm
  • #1   19. okt 2012 Har du den 4 cifret kode til din defa? når du skiftet batterier, skal den kodes igen og det gøret ved blink, men du skal have den 4 cifret blink kode. Har du ikke den, er du på den..
    Og ang. blinklys, er det fordi alarmen starter, godt du ikke har sirene på også smiley

• #2   19. okt 2012 Haha ja, det med sirene ville naboerne ikke have været specielt glade for!

Men ang. det med kode tror jeg desværre ikke, så det er noget lort :(. Kan man ikke gøre noget/andet?

• #3   19. okt 2012 Jo der står et serie nummer på startspære modulet ( sidder ved ratstammen) og der går en masse sorte ledninger ind i det modul, mener også der står DEFA på.

Så kan du ringe til DEFA hotline på 7330 3600 og oplyse hvilken bil den sidder i samt serienummer... så får du en "nød kode" så du kan frakoble den, samt kode din fjern betjening.

Mener der er 3 forskellige måde du kan kode dem på, men kan kun huske den ene...

Hvis koden heller 5487

så gør følgende.

tænding til/fra 5gange hurtigt ( inden for 3 sek ) Så mener jeg lysdioden begynder at blinke hurtigt, hvis den ikke gør det, virker denne måde ikke.

Sæt tænding på og lad lysdioden blinke 5 gange og tag tænding fra ( 5 )
    Sæt tænding på og lad lysdioden blinke 4 gange og tag tænding fra ( 4 )
    Sæt tænding på og lad lysdioden blinke 8 gange og tag tænding fra ( 8 )
    Sæt tænding på og lad lysdioden blinke 7 gange og tag tænding fra ( 7 )

Så mener jeg du skal trykke på unlock, derefter skal din C-Lås låse og låse op, og så bør den være kodet.

• #4   19. okt 2012 Hvis koden heller 5487 = Hvis koden hedder 5487

smiley

Kommentér på:
mazda 626 defa alarm

Annonce