{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Audi A4 B5 Fjernbetjent C-lås Hjælp ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG Folk

Står med et problem. ang. fjernbetjent c-lås.
har fået sådan et klapnøgle sæt til den.

men så er spørgsmålet, hvordan skal den modtager boks monteres på vacum pumpen ?

har målt lidt på den osv. men kan ikke rigtig finde noget låse eller åbne signal ?

Så ville høre om der er nogen som ved hvordan den der vacum pumpe centrallåsmotor virker. er gået lidt død i det.

har et diagram der viser hvordan modtager boksen skal tilsluttes generalt. men kan ikke rigtig montere det når jeg ikke kan finde signalerne.

håber der er en som vil dele deres viden ang. dette .

på forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 B5 Fjernbetjent C-lås Hjælp ?
  • #1   6. nov 2012 Hvis det er et sæt fra net-import så er det ret let at montere

  • #2   7. nov 2012 det er det ikke ... men det ligner det ret meget.

    kan kun få den til at låse op med fjernbetjeningen .

    jamen hvis det er letog montere, så kan du vel ikke lige give mig forklaring hvordan det skal monteres, for er på bar bund lige nu ...

    tak på forhånd


  • #4   7. nov 2012 nu har jeg været ude ved ham som sælger det, han har brugt 2timer på det nu, han har prøvet alle muligheder nu, og det virker stadigvæk ikke...

    så hvis folk siger det er nemt og montere det, er da velkommen til at montere det for mig ...


  • #6   7. nov 2012 Prøv at ringe til net-import. De kan helt sikkert montere det. Hvor har du købt det siden sælger ikke engang selv kan få det til at virke. Det virker noget useriøst må jeg sige

  • #7   9. nov 2012 Problemet er løst nu.

    Havde monteret det rigtigt nok osv...

    men fejlen lå i den modtager boks jeg havde fået.

    Så han monteret det ganske gratis for mig med den nye modtager boks.

    så er det heller ikke nemt og montere det, hvis man bruger defekte ting hehe smiley


Kommentér på:
Audi A4 B5 Fjernbetjent C-lås Hjælp ?

Annonce