{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centrallås (blinklys)
  • #1   6. nov 2012 Katastrofeblinket. Der er formodentligt en ledning til blink i højre side og en til blink i venstre side

• #2   6. nov 2012 Så jeg skal have det hele splittet ad eller? smiley

• #3   6. nov 2012 Kan du ikke nøjes med at pille knappen ud og fiske ledningerne op? Ellers skal du finde dit blinkrelæ og koble det derpå.

• #4   6. nov 2012 Prøver lige i morgen så smiley

• #5   6. nov 2012 Ikke for at stjæle tråden fra trådstarter men jeg har en defa fjernbetjent centrallås i min 626. Og for at få den til at blinke når jeg låser og låser op så skal jeg tilslutte plus til havariblinket? Eller hvordan? smiley håber ikke i bliver sure over jeg spørger i en anden tråd smiley

• #6   6. nov 2012 Det kræver at din alarm har en ledning, som giver puls når du aktiverer eller deaktiverer. Denne skal kobles på plusledningen ud til dine blinklys. I havariblinket går der en konstant plus på den ene side af kontakten, på den anden side af kontakten sidder der typisk to ledninger - en til hver side. Altså de 3 blink i højre siden og de 3 blink i venstre side. Det er dem du skal koble på med den ledning fra alarmen der giver puls ved aktivering og deaktivering.

• #7   6. nov 2012 Okay. Det lyder jo ligetil hvis det er som jeg tænker. At se/måle om der er en ledning der laver en puls(plus) når jeg låser/låser op og så sætte det til de 2 ledninger til blinklysne. Det lyder jo nemt nok. Fint lille weekend projekt:) tak Michael smiley

Kommentér på:
Centrallås (blinklys)

Annonce