{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vectra b hvor meget olie?
  • #1   7. nov 2012 4,5liter vis du ikke skifter oliefilter
    5.0liter vis du skifter olie filter


  • #2   7. nov 2012 har en vectra b facelift med en x20xev der ryger 4 en halv liter på

  • #3   7. nov 2012 tjek oliepinden..?

  • #4   7. nov 2012 hvad med at starte med 3,5 og så ellers få den startet op og så kontroler på olie pinden, du skal ikke regne med hvad folk siger og hvad du læser.

  • #5   8. nov 2012 mikkel n tror heller ikke han skal regne med dig med dine små 3,5liter jeg er mekaniker og har givet ham data fra tolerancedata og autodata så pas på med hvad du siger nogen af os ved faktisk godt hvad vi skriver

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #6   8. nov 2012 Wow så er du pro hva stefan...

    Generelt hvis du skifter filter så fyld motoren op til max på pinden, start motoren og lad den køre lidt. Check olie igen og fyld til ønsket niveau


  • #7   8. nov 2012 så siger vi det men hvorfor gå efter nogle mål i ikke ved noget om istedet for at fylde det antal liter på der rent faktisk står i data.... men det styre i selv det jeres biler skrev det for at hjælpe men de fleste her inde er sku blevet nogen utaknemlige børn .....slut.....

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #8   8. nov 2012 Hvis det er mig du omtaler som barn kan jeg da afsløre jeg er over 5 år ældre end dig. Dit første svar var bare så arrogant så det skreg på en kommentar.