{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vectra b hvor meget olie?
  • #1   7. nov 2012 4,5liter vis du ikke skifter oliefilter
    5.0liter vis du skifter olie filter


  • #2   7. nov 2012 har en vectra b facelift med en x20xev der ryger 4 en halv liter på

  • #3   7. nov 2012 tjek oliepinden..?

  • #4   7. nov 2012 hvad med at starte med 3,5 og så ellers få den startet op og så kontroler på olie pinden, du skal ikke regne med hvad folk siger og hvad du læser.

  • #5   8. nov 2012 mikkel n tror heller ikke han skal regne med dig med dine små 3,5liter jeg er mekaniker og har givet ham data fra tolerancedata og autodata så pas på med hvad du siger nogen af os ved faktisk godt hvad vi skriver

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #6   8. nov 2012 Wow så er du pro hva stefan...

    Generelt hvis du skifter filter så fyld motoren op til max på pinden, start motoren og lad den køre lidt. Check olie igen og fyld til ønsket niveau


  • #7   8. nov 2012 så siger vi det men hvorfor gå efter nogle mål i ikke ved noget om istedet for at fylde det antal liter på der rent faktisk står i data.... men det styre i selv det jeres biler skrev det for at hjælpe men de fleste her inde er sku blevet nogen utaknemlige børn .....slut.....

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #8   8. nov 2012 Hvis det er mig du omtaler som barn kan jeg da afsløre jeg er over 5 år ældre end dig. Dit første svar var bare så arrogant så det skreg på en kommentar.

    Hvad er der galt med min fremgangsmåde? Jeg har da flere gange fået en bil tilbage fra service hvor olie har stået lidt over max fordi de bare pøser olie på efter bogen, men aldig kigger selv. Så dine tal behøver da heller ikke være 100% vinkel


  • #9   8. nov 2012 du dygtig at du kommet til verden 5år før os andre... men jeg tjekker sku også oliepind efter jeg har brugt data hvorfor skulle der ellers være data vis det ikke kunne bruges til noget. men glem det har andet og bruge tid på end og skændes med dig

  • #10   8. nov 2012 stefan: har jeg sagt noget det var rettet kun til dig siden du føler tråt over tærerne?
    jeg er selv uddannet mekaniker og jeg ved hvad jeg snakker om, jeg har selv haft en vectra b, en bil kan sagtens startes på 3,5 liter uden den tager nogen form for skade, og hvis du er en god mekanike ved du os at man ikke altid skal stole på hvad de forskrevne regler siger. det eneste man altid skal stole på er sin olie pind, derfor heller fylde lidt mindre på end det forskreven, så starte den til den har lavet olietryk. og derefter fylde på til det passer på pinden.


Kommentér på:
Vectra b hvor meget olie?

Annonce