{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

klonk lyd {{forumTopicSubject}}

Min dyt er begyndt at sige en klonk lyd når jeg er bakket tilbage og så køre frem igen...den gør det også når jeg holder stille og dreje med fuldt udsving og så køre frem....vil mene det er knokleled men hvad siger i kloge hoveder inden jeg begynder at skifte noget kan det være andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klonk lyd
  • #1   10. nov 2012 Hvis det er dine knokkelled, der er kaput. Vil den sige lyde som en kæde der takker over nærmest.. Når du drejer , og kører samtidig.
    Du må lige en tur ned til navet i begge sider, og tjekke, om dine mancheter er i stykker.
    Det kan også være dine tårnlejer, der er kaput.
    Eller et kødben, der er stået af.
    Hvilken bil har du ??

• #2   10. nov 2012 fjeder eller tårnleje ville jeg skyde på

• #3   10. nov 2012 En Nissan almera n15 der er helt nye fjedre og støddæmper på så skulle ikke være det....tårnleje kunne være en mulighed....kunne det evt være bremser for nu jeg tænker over det føles det lidt som om den hænger lidt i den side!

• #4   11. nov 2012 Hvis det er på dine forhjul, der er skiftet fjeder og støddæmpere. Så tag en tjekker, om dine fjedre vender rigtig. Og om dit tårnleje er sat rigtig i.. Sådan som du beskriver lyden. Vil jeg tro, det er dit tårnleje, der er sygt. smiley
    Hiv bilen op, og riv hjulene ud i yderstilling til begge sider. så kan du høre, om lyden kommer oppe fra tårnet.
    Dine bremser kan godt give sådan en klonk lyd. Men kun et klonk og så har de sluppet. Hvis de hænger, må din fælge jo være helt sorte af bremsestøv. Så kald på doktoren, for det er ikke sundt for dine bremser.

• #5   11. nov 2012 Nye bremser er bestilt under alle omstændigheder:-) den er så lige begyndt at sige en knirkende lyd ved den mindste aktivering af støddæmper så tror du har ret i det nok er tårnleje der skal skiftes..så må jeg igang med at lede efter en netbutik der har dem for dem jeg plejer at handle hos kan jeg se har dem ikk

• #6   11. nov 2012 Refako eller mekonomen Har dem helt sikkert.

Hos dem. Taster du bare dit Reg nr på bilen ind. Så vupti finder de reservedelene som passer til din bil.
    Vil tro t-hansen også har dem eller måske bil- tema.
    Men foretrækker nu dem fra merkonomen . Men smag og behag er jo forskelligt. Man får jo nu engang, hvad man betaler for.

• #7   11. nov 2012 er dette ikke et tårnleje eller er jeg helt galt på den http://www.thansen.dk/product.asp?c=7913216054&n=360424678&pn=-763498689

synes nemlig de kalder det forskelligt ved thansen og mekonomen og refako

• #8   12. nov 2012 Jep Thomas. Det er et tårnleje...incl konsol

Kommentér på:
klonk lyd

Annonce