Mærkelig lyd fra højre baghjul {{forumTopicSubject}}
Hejsa BG. Her til aften var jeg ude og kører med drengene og havde et par stykker bag bilen og det drejer sig om en 106 Rallye men efter en tyr på 10 minutter begynder min bil at sige en sindsyg mærkeligt lyd fra mit højre baghjul ( Det lyder som om at baghjulet ramte på inderskærmen ) Efter at drengene var gået ud af bilen blev lyden lidt ''slemmere'' og prøvede derefter at kører stille og rolig hjem men lidt efter var der bare røg over det hele og inde i kabinen samt en brændene lugt jeg gik selvfølgelig ud for at kigge og det lyder som om der kommer nogen gnister engang i mellem. Er det evt nogen der ved hvad det kan være ?
Mit højre baghjul er lidt større end de andre fordi jeg punktere her for ikke så længe siden og det er der røgen og lyden kommer fra
Kan det være en støddæmper der er gået eller hva kan det være ?
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 1.862
Det med den brændende lugt kunne godt være at dækkene, men det er jo tydeligt at lugte om det er dækrøg eller fx brændte ledninger...
Hvis en støddæmper går, lugter det jo ikke...
Man kører heller ikke rundt og leger Familien Muhammed i en bette 106'er Der køber man en stor dyr audi til 1mill++
feb 2008
Følger: 93 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.188
Det er sikker en bøsning.
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 21 Biler: 5 Emner: 139 Svar: 1.228
nov 2012
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 3 Svar: 328
Mærkelig lyd fra højre baghjul