{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.742 visninger | Oprettet:

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14

Hvad siger synsmanden til en motorlampe, der lyser periodisk??? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lidt problemer med min Opel Astra 1,6 8v fra 1996. Motorlampen lyser så snart man rører speederen, men den går ud igen lige så snart man slipper. Vi kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt, men er der nogle som ved hvad synsmanden siger til det? Kan den godkendes med den lille fejl?
Mvh Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad siger synsmanden til en motorlampe, der lyser periodisk???
  • #1   20. nov 2012 På med en tester og få udbedret fejlen. Man gider alligvel ikke kører rundt med en lampe der lyser i længere tid.

• #2   20. nov 2012 Få udlæst fejlen og løst problemet.

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2008

#3   20. nov 2012 Det kan bare hurtigt komme til at koste flere tusind at få det lavet, bilen har kostet 3000 kr. så det ville jeg være lidt ked af smiley

• #4   20. nov 2012 jeg syntes du skulle prøve at køre til syn og hvis han spørger syntes jeg du skal fortælle ham sandheden

og hvis det alligevel ikke er nogen problemer går det nok

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2008

#6   20. nov 2012 Patrick H: Hvilken side sidder den i ? smiley

• #8   20. nov 2012 Den må ikke lyse til syn.

• #9   20. nov 2012 Hvad i alverden har prisen på bilen at gøre med prisen på vedligeholdelse????

Der er en lampe som lyser - det er en fejl som du skal fjerne før den kan synes. Magter du ikke engang det, så skrot bilen - for man skal sgu da ikke køre rundt i en bil der ikke er trafiksikker, som den nemt er når du ikke gider vedligeholde den???

Hvad så når du har et nedslidt dæk eller skal skifte olie - er det så for dyrt i forhold til prisen på bilen også?

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2008

#10   20. nov 2012 Tror du ikke du skal slappe lidt af? Hvad har motorlampen med sikkerhed at gøre hvis bilen ikke forurener mere end den må???
    Hvis du ikke ved noget om hvad problemet kan være, så pas dit eget

• #12   20. nov 2012 han siger "hey...der er en motorlampe der lyser periodisk"

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2008

#13   20. nov 2012 Det gør han nok også ja ;P
    Jeg har været ved at fejludlæse som det beskrives i dette link: http://www.olsenworld.dk/opel/teknik/fejlkoder/fejlkodeudlaesning.asp
    Jeg får fejlkoden: 10 blink pause 4 blink pause 4 blink pause 3 blink og så starter den ellers bare forfra igen efter et pause på et par sekunder..
    I linket er der også en tabel over hvilken fejlkoder der er, men jeg kan ikke forstå de sidste tre blink?? Uden dem får jeg det til fejl 144 smiley
    I følge tabellen er 144 noget med imobillizeren, som vidst nok er startspærren. Det forstår jeg bare ikke helt, da motorlampen kun lyser når den får gas. Er der nogen som ved om det kan passe da jeg som sagt er i tvivl med de sidste tre blink smiley

Kommentér på:
Hvad siger synsmanden til en motorlampe, der lyser periodisk???

Annonce