{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orginale vw dele købt ved T hansen
  • #3   5. dec 2012 - Rygeren - : Og DET tror du selv på...???

• #4   5. dec 2012 har en kammerat der arbejder ved t-hansen og det er meget få af deres dele der er u originale

• #5   5. dec 2012 Ja, Thansen sælger næsten kun originaldele i allerhøjeste kvalitet... NOT..

• #6   5. dec 2012 JDouglas

Ja så dur de ankerplader han har købt sig sikkert ikke,,,

Går ud fra at du regner med at det er en kinøjser der har lavet en kopi.... smiley

• #7   5. dec 2012 uoriginale eller originale. jeg vil IKKE have thansen på min bil. Thansn er en sygdom

• #8   5. dec 2012 Mange af delene er dele bilfabrikanterne bruger fra original, om der står deres logo på eller ej smiley

• #10   5. dec 2012 har sku hellere aldrig fået noget der rimer på orginale dele ved thi-hansen ..

men mange af dem der laver reservedele til discount kæderne er jo også dem der laver dele til fabrikkerne tit bare i andre æsker .

• #11   5. dec 2012 Tim R...

Tror sku ikke du skal være bange for at smide thansen dele på din gamle kasse af en Citroën Xantia, om det så var det mest uoriginale der fandtes tror jeg stadig på det er bedre end det franske pis der bliver spyttet ud af citroën...

Er ved at brække mig over folk der har så mange fordomme ang thansen, typisk dem der ikke aner en skid,

Og JA, der bliver solgt originale dele i thansen, blot i anden embelage.

• #12   5. dec 2012 btw. de foreste bundmåtter i den Xantia ligner sku noget der er solgt i thansen smiley

• #13   5. dec 2012 Org. VW dele, det er det jeg siger, det er lorte dele de sælger, men har selv købt dele til PSA der var org. bare i andet pap. smiley

• #14   5. dec 2012 polofætter. Ved godt det er en gammel tønde jeg kører i. måtterne tror jeg er fra da blev lavet, så hvis de er 19 år gamle, har de så ikke klaret det meget pænt ? Jeg gav 5.000 for bilen og det var inkl. at bilen blev synet og der havde den gået 249.800km.
    Den starter hver dag og kører sgu fint, har til gengæld aldrig prøvet en polo der kørte godt. Ville uanset hvad ikke købe dele i thansen. Det er billige dele og det kører, men det holder ikke så godt som kvalitetsdele. Får alligevel rabatter på kvalitetsdele og originale dele til alle biler, til samme priser som de sælger uriginalt ved i thansen

• #15   5. dec 2012 Tim R
    jeg fik da en fin valeo genereator til min Vento i thansen. den jeg havde på i forvejen var orginalen med VW stempler osv men stadgi med Valeo mærker.
    har skifter bosch roterdæksel på nogle Golfer og de var også fra thansen.
    har aldrig fået noget fra Thansen der ikke har holdt lige så godt som det jeg har fået fra mobila. ftz. vestsjællands autodele. merconomen m.m.
    det er Snopperi ikke en skid andet. service og viden er faktisk blevet ret fin (værtfald i hillerød som er min nuværene primære pusher) desvære er en af deres sælger stoppet med ham var servicen faktisk bedre end merkonomen i hillerød.

• #16   6. dec 2012 - Rygeren -

Du kan sgu da selv være et FJOLS din (beeep) - At du har hentet dele direkte hos VW - er det ensbetydende at din påstand "Det er kun ganske få af deres reservedele, som er uoriginale" er korrekt - gu fanden er det da røv. Get real din spasser.

Hvis alle deres dele var orig - så var der nok ikke så mange af dem der gik i stykker - efter så kort tid.

I øvrigt ved du NÆPPE hvor alle deres dele kommer fra - med mindre du nu vil påstå at du henter dele fra samtlige bilmærker de har dele til..!!!!

• #17   6. dec 2012 Når man får alle sine rabatter ved mekonomen, ftz, vw, mercedes osv. så er T hansen ikke billige de er faktisk dyrerer....

At i ikke vil handle ved T hansen er da jeres sag, men nogen går da også på kompromi når i køber jeres biler, så må de godt være billige,,,,,

I handler sikkert også i netto, lidl, bilka, osv. istedet for at gå i specialforretninger og køber jeres tøj, kød, mælk osv... gu gør i da ej.... i køber hvor det er billigst...

Der er jo også en grund til at det ikke er så mange skræddere mere,, for folk vil heller have billige produceret varer og tror på at mærkevarer er det bedste.. og nej de blive lavet nøjagtigt samme steder hvor de billligere bliver lavet....

I vil bare ikke indrømme at det er amatører der har skabt T Hansens ry. og ikke deres varer... og hvis i nu har så stort kendskab til dem, så må i jo også have handlet der RIGTIGT meget for man kan ikke komme med den påstand bare fordi man har købt et par terninger til forruden til sin billige nysynet bil...

Kom nu ud af jeres lille hul og se verden fra et andet perspektiv frem for at bare at være rygtesmede eller småfornærmede tudeprinsesser...

ASSHOLES..... lol ,-)

• #18   6. dec 2012 Det er da ærgeligt at jeg ikke lige har adgang til mit ETKA, men kunne sgu være lidt sjovt hvis de var billigere hos VW selv, for ankerplader til VAG er ikke ret dyre, og har flere gange set er org er samme pris eller billigere end uorg. Men har tilgengæld også tit set hvordan "uorg" varer er total den samme bare i anden kasse, endda hvor VAG logoerne er slebet af. Thansen har sikkert massere fine varer, men de har fandme også meget lort, samt drevet af en flok fjolser, så jeg holder mig fra at købe reservedele derinde.

• #19   6. dec 2012 priser

smc biler 86kr ikke på lager
    t hansen 79kr på lager

prisen er ikke så forskellig....

Jeg har kun lavet dette forumemne for at bevise at T hansen også sælger orginale dele...

• #20   6. dec 2012 Der er dog også meget jeg ikke vil købe hos T Hansen...

• #21   6. dec 2012 kan ikke komme på ret meget jeg ville være bange for...

• #22   6. dec 2012 Hvis man ved hvad man gå efter er man godt hjulpet, det er ligeson at handle i Harald Nyborg der kan du også købe en blik skruetrækker, men du kan også få en Bahco.
    Jeg plejer at sige, det kan være dyrt at være nærig

• #23   6. dec 2012 leo K men det også dyrt at være snoppet... billigste er at være fornuftigt men det så kedeligt.

• #24   6. dec 2012 Nu ér det vw logo nu langt fra garanti for at varen er original, langt fra endag!

• Maxim M
    Maxim M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #25   6. dec 2012 Jeg tror ikke, at Thansen sælger originale dele, 90% af dele Thansen køber fra leverandører fra Polen,og alle delene er der B kategori.

• #26   6. dec 2012 Maxim M

Det gør alle de andre skam også.....

• #27   7. dec 2012 Nu har jeg en makker der laver citroen. Han skiftede hjulleje på 4 biler, 6 mdr efter ca kom samtlige 4 biler tilbage med at lejet var gået. jeg giver gerne lidt ekstra for at det holder noget længere. delene er billigere, men holder heller ikke altid nær så lang tid. så har man ikke noget imod lige at ordne en lille ting er thansen rimeligt. Men gider man ikke rode i bil (Det gider jeg ikke, den skal bare virke når jeg skal bruge den) må man ofre hvad det koster. Sådan er det at have bil

• #28   7. dec 2012 Helt ærligt. Hvorfor tror i at T.hansen har så lave priser???? Jeg er chauffør og kører med luftfragt. Vi leverer dagligt gods til Lageret i Middelfart. Afsender landet er ALTID asiatiske lande. Medarbejderne er i flertal polsk.... Det kan jeg personligt ikke støtte. Så jeg handler aldrig i deres butikker. Jeg har oplevet at købe en original blæsemotor ved autoparts! Ekspedienten fortalte mig på et senere tidspunkt at det skyldtes deres leverings garanti. Har de ikke varen på deres lager eller fjernlager, går de til importøren og skaffer reservedelen. Jeg sparede 1500kr !

• #29   7. dec 2012 Prøver igen...

T hansen har IKKE lave priser forold til så mange andre......

Så brug nu nogle andre argumenter......

• Maxim M
    Maxim M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #30   7. dec 2012 Kristian G
    Det er klart, at producenten asiatiske lande, men priserne i Thansen ikke ligefrem billige, men kvaliteten er normalt for B-kategori

• #31   8. dec 2012 ærligt... det er billigst at købe reservdele over nettet... :P...

Kommentér på:
Orginale vw dele købt ved T hansen

Annonce