{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.082 visninger | Oprettet:

Jonas C
Jonas C
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 21

Reset motorfejl {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige skiftet lambdasonde på min golf 4 2.0, da den lyste med motorfejl og testeren sagde det var lambdasonde efter kat. Men efter jeg har skiftet den lyser lampen stadig, er det fordi der skal tester på igen eller burde den slukke selv?

Og kan man selv resette den?

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reset motorfejl
  • #1   28. dec 2012 ved ikk om det vitrker på en golf men ryk + kablet et par min så måske den forsvinder

• #2   28. dec 2012 Jeg er ret sikker på der skal tester på og den skal nulstilles.
    Er du sikker på at det var sonden der var defekt og ikke bare sonden der meldte en fejl
    Der bliver skiftet mange sonder der ikke fejler noget, fordi folk misfortolker fejlkoderne

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   28. dec 2012 Der skal vidst tester på.
    Ved at min gamle mekaniker, en dag havde en vag 2,0´er inde, som meldte fejl på sonde efter kat, og der viste det sig at være LMM der var problemet

• #4   28. dec 2012 Fejlkode p0420 kan på nogle testere godt være misvisende og sige lambda signal fejl, selvom fejlen egentlig er katten ikke fungerer længere smiley

Fejlen vil/skal slette sig selv efter et par længere kørsler der indbefatter komplet opvarmning (En hvis temperaturstigning (Fabrikant fastslået) og et minimum køretid (Fabrikant fastslået), såfremt at fejlen selvfølgelig ikke stadig findes.

• #5   28. dec 2012 Ellers af med + og - og hold dem sammen, så tapper den strømmen fra ledningsnettet. - det har før virket for mig på både golf 4 og seat toledo mk II.

• Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 42 Svar: 21
    #6   28. dec 2012 Mange tak for svarende smiley prøvede lige det med af med +'en og lod den lige stå lidt og det slettede fejlen og prøvede lige en tur og den er der stadig ikke smiley
    Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Reset motorfejl

Annonce