{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

hvilken tdi motor? {{forumTopicSubject}}

har lige fået totalskadet min golf3 tdi, så skal ha en anden kasse..
valget bliver formentlig en golf4 tdi.

har kigget lidt på denne:

http://www.dba.dk/vw-golf-iv-19-tdi-150-gti/id-501980552/#

kender bare ikk den motor, der er jo så megen snak om nogen modeller ikk kan holde.. er der nogen med noget viden om det?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken tdi motor?
  • #1   2. jan 2013 Selvom sådan en 150 hk's motor er rimelig peppet fra standard af, så er den skam pålidelig nok.
    Da den er chippet til 400 nm, ville jeg være obs på koblingen.

• #2   2. jan 2013 motoren er stæk og det samme er gearkassen, og det har ikke noget at sige den er chippet, hvis man bare behandler den pænt, men prisen på den er da i den høje ende

• #3   2. jan 2013 enig med honda.. være opmærksom på koblingen, da jeg fik min chippet begyndte den at glide i koblingen.. min g 4 er kun en 100 hk Tdi fra 01 med pumpe/dyse motor, og den køre bare upåklageligt, langt på literen, og stadig kvik, og aldrig problemer.. mvh Søren

• #4   2. jan 2013 Hver opmærksom på om det er en org. 150 hk motor eller det "bare" er en 130hk der er optimeret til 180hk. ved godt der står 150 - gti osv. men da det er en forhandler så er det ikke sikkert han ved hvad han snakker om... og meget fint han skriver den er passet og plejet, men der er en grund til at kun sælger den til et cvr nr. og den motor fejler bestemt ikke noget, det er de første modeller af 2,0 tdi'erne som ikke kunne holde, 1,9'erne har altid været forholdsvis pålidelige.

• #5   2. jan 2013 takker for info.. syns også prisen er i den høje ende, der skal også pruttes lidt, hvis det bliver den, er jo jyde =)

• #6   2. jan 2013 så længe det er en 1,9 og den ikke er pumpet mere en dhvad motorstyringen kan, altså ingen turboskift osv..
    så er de utroligt holdbare, nærmest som 1,6eren i golf 1 og 2..

de kører 500.000 bare med alm. service.. det samme gør gearkassen..

• #7   2. jan 2013 Ligner et fornuftigt køb, prisen er fin og som det fremgår af annoncen "så har den aldrig kørt rådden" Nej vel ;.)

• #8   2. jan 2013 hvor vil du hen med det allan???

• #9   2. jan 2013 cvr nr. er det mindste problem... han skriver; Bilen er ombygget fra en 1,8 benzin - alt dokumentation, tilladelser, synspapirer, div regninger medfølger..

• #10   2. jan 2013 du kan da købe min og få en org. men ikke til den pris

Kommentér på:
hvilken tdi motor?

Annonce