{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Dørlås Passat 3b går stramt ? central lås ? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge

Min ny indkøbte passat har et problem med låse systemet

* Når jeg prøver at låse førerdøren op med nøglen går den MEGET stramt og til tider vil den hverken låse eller låse op

* Nogen gange går den i baglås så den låser alt på nær fører døren op

* Låsen i passager siden kan jeg heller ikke bruge

* Loft lys, el ruder, og el justering af spejle virker fint

Lyder det som komfort boks eller er det noget låsecylinder ?

tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dørlås Passat 3b går stramt ? central lås ?
  • #1   7. jan 2013 låsecylinder vil jeg tro. kan dog også være selve den mekaniske del af låsekassen inde i døren der hænger ..

• #2   7. jan 2013 Er det ikke noget med at det er noget rigtig lort at skifte + de er rimelig dyre ?

• #3   7. jan 2013 De koster mellem 700 og 1200 ca alt efter hvilken dør de er til .

det er ikk så galt at skifte igen . men tager alligevel noget tid . og en del skal skilles ad for komme til den.

• #4   7. jan 2013 Har lige prøvet passager døren, og den kan sagtens låse op og i + central låsen virker på alle døre. .

Så er der vel kun dør låsen tilbage i fører siden der kan være fejl på ?

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 38
    #5   7. jan 2013 Har samme problem med min Seat, Har haft den på værksted og låsecylinderen har bare gnavet sig fast i låsen, så de skiftede den og alle dele som den var kontakt med.

Nu drejer den dejligt og let igen (:

Har selv prøvet at se om jeg kunne skifte det, men FUCK noget rod at stå med, det er sgu ikk så simpelt.

Bedste råd, ta' bilen ned på et værksted hvor de kan lave det, du BEHØVER ikke tage ned til et VW værksted da det nok kan koste det dobbelte der.

eneste råd jeg kan give. WD40 og låse olier, har bare gjort det værre med at dreje nøglen i mit tilfælde.

• #6   7. jan 2013 Så hvis jeg skal lave det selv så skal hele døren skilles af i atomer ?

• Danny S
    Danny S Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #7   9. jan 2014 Lad mig sige den sådan, jeg står midt i det nu og atomer kan man godt kalde det.

Kommentér på:
Dørlås Passat 3b går stramt ? central lås ?

Annonce